Οι Γ’ και Δ’ τάξεις πρόκειται να πραγματοποιήσουν επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο της Δωδώνης. Συλλέχθηκαν πληροφορίες από τα παιδιά για τον χώρο και την ιστορία του. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν υλικό και το παρουσίασαν στην τάξη.







