ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΔΙΠΕ ΑΡΤΑΣ

10000051101000005105

 

 

 

 

Μαθητές και  μαθήτριες του Ε1 συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο Φεστιβάλ Ρητορικής της ΔΙΠΕ Άρτας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ. Μέσα από τη συμμετοχή τους, είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τον προφορικό λόγο, την επιχειρηματολογία και την αυτοπεποίθησή τους. Η εμπειρία της ρητορικής διαδικασίας ανέδειξε τη σημασία της έκφρασης ιδεών με σαφήνεια και σεβασμό. Παράλληλα, ενίσχυσε τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών. Η δράση αποτέλεσε μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία που θα τους συνοδεύει και στο μέλλον.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση