Μαθητές και μαθήτριες του Ε1 συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο Φεστιβάλ Ρητορικής της ΔΙΠΕ Άρτας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘΑ και του ΙΕΠ. Μέσα από τη συμμετοχή τους, είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τον προφορικό λόγο, την επιχειρηματολογία και την αυτοπεποίθησή τους. Η εμπειρία της ρητορικής διαδικασίας ανέδειξε τη σημασία της έκφρασης ιδεών με σαφήνεια και σεβασμό. Παράλληλα, ενίσχυσε τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών. Η δράση αποτέλεσε μια πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία που θα τους συνοδεύει και στο μέλλον.


