Την Παρασκευή 30/9 οργανώθηκαν και πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας γυμναστικές δραστηριότητες στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας αθλητισμού. Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά σε μια σειρά από αθλητικές ασκήσεις, με ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευτικού προσωπικού. Συντονίστρια δραστηριότητας υπήρξε η δασκάλα γυμναστικής, κ. Δώρα Πούλου.


















