Πολιτιστική Δράση
Χελιδονίσματα
Στα πλαίσια των δράσεων ομαλής μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού, υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Μαρτίκα Αναστασίας και του καθηγητή μουσικής κ. Κουβόπουλου Μανόλη, τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα της Άνοιξης, «τα χελιδονίσματα», στα
