Με αφορμή την 6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και συνεργασίας.
Οι μαθητές όλων των τάξεων συμμετείχαν ενεργά σε δραστηριότητες που τους βοήθησαν να κατανοήσουν καλύτερα το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και τις συνέπειές του. Συγκεκριμένα, έγιναν συζητήσεις μέσα στις τάξεις, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους. Παράλληλα, παρακολούθησαν σχετικά βίντεο που ανέδειξαν τη σημασία της αποδοχής, της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης μεταξύ των συμμαθητών. Επιπλέον, οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες με μηνύματα κατά της βίας και υπέρ της φιλίας και του σεβασμού, οι οποίες αναρτήθηκαν στους χώρους του σχολείου.
αφίσες μαθητών /τριών των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων
Επίσης οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη που συνδιοργάνωσαν το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για προβληματισμό και υπενθύμιση ότι όλοι μπορούμε να συμβάλουμε στη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.



