Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου τιμούν τους νεκρούς του Πολυτεχνείου μέσα από ένα βίντεο–αφιέρωμα που δημιουργήθηκε ειδικά για την …
Συνεχίστε την ανάγνωση
