14-06-2022:

Αποχαιρετισμός των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης

Ο δάσκαλος κ. Γιώργος Καρακάσης ετοίμασε ένα Personal On Demand broadCAST (PODCAST)  για κάθε τμήμα της ΣΤ΄ τάξης ως αποχαιρετιστήριο, που αξίζει να το δείτε…

Το link για το ΣΤ1 είναι: https://drive.google.com/file/d/1k4PPqm_ILmoIwP2EiZL6LJLNxPG8WtMb/view?usp=sharing

Το link για το ΣΤ2 είναι: https://drive.google.com/file/d/1BmPktoDE7lat3x2_v5rto9RerxuQql9I/view?usp=sharing

 

3-06-2022:

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

286415588 1247834945750835 3648190599737677746 n

Στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης του σχολείου, τα νήπια του 19ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου, αφού προετοιμάστηκαν με συζητήσεις για τη φοίτησή τους στο Δημοτικό, επισκέφτηκαν την Παρασκευή, 3/6/2022 τον Πολυχώρο-Βιβλιοθήκη συνοδεία της νηπιαγωγού κ. Νάντιας Κολοκοτρώνη, με σκοπό να γνωρίσουν το περιβάλλον του σχολείου. Τους μικρούς μαθητές υποδεχθήκαμε στον Πολυχώρο παρουσία των μαθητών/τριών του Ολοήμερου της Α’ και Ε’ τάξης. Στη συνέχεια, τα νήπια παρατήρησαν τον χώρο, τη Βιβλιοθήκη, το εργαστήριο των Φυσ.Επιστημών. Συζήτησαν με τους μαθητές της Ε’ τάξης που τους έκαναν την παρουσίαση του χώρου. Έκαναν ερωτήσεις, μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους, εξοικειώθηκαν με το περιβάλλον, ξεφύλλισαν τα σχολικά εγχειρίδια, άκουσαν παραμύθια που τους διάβασαν οι μαθητές της Ε’ τάξης, ένιωσαν θετικά συναισθήματα και ενθουσιασμένοι απο τις νέες προκλήσεις τους οδήγησαν με προσοχή στον χώρο του Νηπιαγωγείου. Είναι βέβαιο, ότι δημιουργήθηκε θετικό κλίμα, ώστε να διευκολυνθεί η προσαρμογή των νηπίων στο νέο περιβάλλον. Όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε στο πλευρό τους και μοιραζόμαστε τις ανησυχίες τους για ένα μέλλον με καλύτερες προοπτικές.

 

31-05-2022:

Τα λαχανικά στον σχολικό κήπο μας άρχισαν να δίνουν καρπούς, κολοκυθάκια, αγγουράκια, μαϊντανός, σέλινο. Οι μικροί μαθητές της Α΄ τάξης τα μάζεψαν και οι δασκάλες κ. Σοφία Μπινιάρη και Ελένη Βουρλογιάννη χθες 31-05-2022, ετοίμασαν ένα πεντανόστιμο και υγιεινό δεκατιανό! Έφαγαν όλοι μαζί και απόλαυσαν τους καρπούς των φυτών που περιποιούνται! Μπράβο σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, γιατί τέτοιες δράσεις  διδάσκουν και ευχαριστούν τα παιδιά!

 

30-05-2022:

Η κ. Μαρία Βαστάκη και οι μαθητές/τριες του Γ2 τμήματος στο μάθημα των Θρησκευτικών παρουσίασαν το “Άλμπουμ των αναμνήσεών τους…” και έπαιξαν το παιχνίδι της “συνεργασίας” για το οποίο χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμη…

 

24-05-2022:

Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης του σχολείου, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης, αφού προετοιμάστηκαν με συζητήσεις, φύλλα εργασίας και ερωτηματολόγια σε σχέση με την επικείμενη φοίτησή τους σε ανώτερη βαθμίδα Εκπαίδευσης, επισκέφτηκαν  χθες, Τρίτη 24/5/2022  το  7ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου με τη συνοδεία των δασκάλων τους κ. Αθηνά Κατσαμάκα και κ. Γιώργο Καρακάση. Ο σκοπός ήταν να γνωρίσουν το περιβάλλον του σχολείου, να συναντήσουν καθηγητές και να ενημερωθούν γενικότερα για τη λειτουργία του Γυμνασίου και τα προγράμματα σπουδών.

Μετά την υποδοχή της Γυμνασιάρχη κ.Υφαντή Ευαγγελίας μπήκαν στην αίθουσα διδασκαλίας με παρουσία  μαθητών της Α’ Γυμνασίου και έκαναν μάθημα Μαθηματικών με την καθηγήτρια κ. Σωτηροπούλου Δήμητρα.   Στη συνέχεια,  έκαναν διάλειμμα στην αυλή του σχολείου, παρατηρώντας τον χώρο και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Τέλος,  φιλοξενήθηκαν στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών και με την καθοδήγηση του Υποδιευθυντή  κ. Μοιράγια Νικολάου συμμετείχαν σε πειράματα.

Οι μαθητές/τριες  εξοικειώθηκαν με το περιβάλλον του Γυμνασίου, ένιωσαν θετικά συναισθήματα και τονώθηκε η αυτοπεποίθησή τους.

 

 

 

4-05-2022:

Τα λαχανικά του σχολείου άρχισαν να μεγαλώνουν και να δίνουν καρπούς:

 

 

3-05-2022:

ΚΑΝΤΟ Ν ΑΚΟΥΣΤΕΙ

Το σχολείο μας με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄τάξης και τις εμψυχώτριες κ. Πολυχρόνη Αθηνά και Μεσολωρά Άννα συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ραδιοφωνικού μηνύματος και Τραγουδιού “Κάν΄το ν΄ακουστεί 2022” με το τραγούδι “Κι όλο πάω…” . Δεν λάβαμε κάποια από τις πρώτες θέσεις, αλλά θα μας μείνει αξέχαστο το ταξίδι και θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε μπροστά. Συγχαρητήρια σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς.

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ.

 

14-04-2022:

Οι δημιουργίες των μαθητών/τριών για το Πάσχα από το Γ2:

 

8-04-2022:

 

Η διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Βαστάκη και η δασκάλα κ. Ιωάννα Νταβάκου  με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ2 την ώρα του μαθήματος των Θρησκευτικών έφτιαξαν”Λαζαράκια”, μίλησαν για την Εβδομάδα των Παθών και διάβασαν ένα παραμύθι, μέχρι να  “ξεκουραστεί η ζύμη”…

Η συνταγή ήταν του Τάσου…

1

Το αποτέλεσμα φανταστικό! “Το καλύτερο μάθημα, κυρία!”

Ευχαριστούμε την κ. Αλευρά Έλ. και την κ. Πατρίκη Ν., μαμάδες παιδιών του τμήματος, για τη βοήθειά τους στο ψήσιμο και στη διάθεση των ταψιών.

 

4-04-2022:

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα γέννησης του Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, συναντήθηκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας οι μαθητές/τριες της Α’ και της Γ2’ τάξης με τους μαθητές/τριες του 19ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου. Οι μαθητές/τριες της Γ2‘ τάξης αρχικά διάβασαν το μήνυμα  της διεθνούς οργάνωσης βιβλίων για τη νεότητα (IBBY) που γράφτηκε από τον πολυβραβευμένο Καναδό συγγραφέα Richard Van Camp για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου 2-4-2022. Στη συνέχεια, παρουσίασαν ένα διασκευασμένο απόσπασμα από το βιβλίο της Φυλλιώς Νικολούδη «Το χαρούμενο λιβάδι», εκδ. Ελληνικά Γράμματα, το οποίο υπάρχει στο δεύτερο τεύχος του βιβλίου της Γλώσσας της Γ’ τάξης και αναφέρεται στη διαφορετικότητα. Στο τέλος, οι μαθητές/τριες της Α’ και της Γ2’ τάξης χάρισαν στους μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου σελιδοδείκτες που κατασκεύασαν οι ίδιοι/ες, ενώ οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου με τη σειρά τους προσέφεραν ζωγραφιές εμπνευσμένες από το ίδιο το βιβλίο.

  1. Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα. 
  2. Το διάβασμα είναι ελευθερία.
  3. Το διάβασμα είναι ανάσα.
  4. Το διάβασμα σ’ αφήνει να βλέπεις τον κόσμο με τρόπο διαφορετικό και σε καλεί σε κόσμους που δε θα θέλεις ποτέ να τους αποχωριστείς.
  5. Το διάβασμα επιτρέπει στο πνεύμα σου να ονειρεύεται.
  6. Λένε ότι τα βιβλία είναι φίλοι για όλη μας τη ζωή και συμφωνώ.
  7. Το ιδανικό δικό σου σύμπαν πλαταίνει όταν διαβάζεις.
  8. Οι ιστορίες είναι φτερά που σε βοηθούν να πετάς ψηλά κάθε μέρα, βρες, λοιπόν, τα βιβλία που μιλούν στο πνεύμα σου, στην καρδιά σου, στο μυαλό σου.
  9. Τα βιβλία είναι γιατρικά.
  10. Θεραπεύουν.
  11. Καθησυχάζουν.
  12. Εμπνέουν.
  13. Διδάσκουν.
  14. Ας ευγνωμονούμε τους παραμυθάδες, τους αναγνώστες και τους ακροατές.
  15. Ας ευγνωμονούμε τα βιβλία.
  16. Είναι φάρμακα για έναν καλύτερο, φωτεινότερο κόσμο.

(Μετάφραση: Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου)

 

 

2-04-2022:

Οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης για την Ημέρα του Παιδικού Βιβλίου ζωγράφισαν και έδωσαν τα δικά τους μηνύματα για το βιβλίο.

31-3-2022:

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Παιδί και Διατροφή» ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα διανομής φρούτων – λαχανικών την Πέμπτη, 03/03/2022 στους μαθητές / τριες του σχολείου, που είχαν φέρει δήλωση συγκατάθεσης των γονέων τους.

277689635 686821199227968 4682827300269446041 n

Οι δράσεις του προγράμματος, που έχουν πραγματοποιηθεί είναι οι εξής:

Οι μαθητές της  Β’  τάξης επηρεασμένοι από τον πίνακα του Γιάννη Τσαρούχη « Οι τέσσερις εποχές», ζωγράφισαν την αγαπημένη τους εποχή και τα φρούτα της. Ακούσαμε τις τέσσερις εποχές του Antonio Vivaldi, ένα από τα δημοφιλέστερα έργα όλων των εποχών, με τους μαθητές / τριες της ΣΤ’ 2 τάξης.

277835901 4997592750310002 3178079380667781615 n

Μιλήσαμε για τη διατροφική αξία των φρούτων και λαχανικών, είδαμε το video «Θυμωμένα λαχανικά» με τους μαθητές / τριες της Β΄ τάξης, ζωγραφίσαμε και κόψαμε φρούτα και λαχανικά και φτιάξαμε ένα κολάζ με την παρέλαση των φρούτων και λαχανικών με τους μαθητές / τριες της ΣΤ΄1 τάξης.

277841322 513306050156870 6005010243809178129 n

Ζωγραφίσαμε με χρωματιστά μολύβια τα αγαπημένα φρούτα-λαχανικά, γράψαμε δίπλα ένα αίνιγμα ή ποίημα και κατασκευάσαμε σελιδοδείκτες με τους μαθητές /τριες της Β΄ τάξης.

Ολοκληρώσαμε τη δράση μας με τη δημιουργία του σχολικού λαχανόκηπου, την Πέμπτη, 31/03/2022 με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης. Σκαλίσαμε τον κήπο, φυτέψαμε μελιτζάνες, κολοκυθάκια, ντομάτες, αγγουράκια, μαϊντανό και σέλινο. Πιάσαμε χώμα στα χέρια μας, νιώσαμε την πλαστικότητά του και τη δυναμική του σαν υλικό, ποτίσαμε τα φυτά. Χαρήκαμε τη δραστηριότητα, δεθήκαμε ως ομάδα και περάσαμε ευχάριστα και δημιουργικά. Άλλωστε ο ρόλος του σχολικού κήπου είναι παιδευτικός. Όλοι μαζί παράγουμε και προάγουμε τον  « πράσινο πολιτισμό».

Βοηθοί στην υλοποίηση της δράσης οι μικροί μαθητές / τριες, η Διευθύντρια του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί και η Σχολική Επιτροπή.

 

 

 

 

23-03-2022:

Η εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής κ. Αντάρα Μαρία, στο πλαίσιο του μαθήματός της βοήθησε τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Α΄-Δ΄να κατασκευάσουν δικές τους κούκλες με χρησιμοποιημένα υλικά και να παίξουν κουκλοθέατρο.

Α ΤΑΞΗ

Β ΤΑΞΗ

 

Γ1 ΤΑΞΗ

Γ2 ΤΑΞΗ

Δ ΤΑΞΗ

 

 

22-03-2022:

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ2 τάξης με την παρότρυνση του δασκάλου τους κ. Γιώργου Καρακάση, στο πλαίσιο της εξομάλυνσης των σχέσεων με ένα μικρότερο μαθητή του σχολείου,  αγόρασαν και πρόσφεραν ως ένδειξη αγάπης ένα αγαπημένο του παιχνίδι:

 

 

4-03-2022:

Οι μαθητές της Β’ και Δ’ τάξης, εν όψει της “Ημέρας  Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού” ανταποκρίθηκαν στην 9η πανελλαδική σχολική ενέργεια  του εθελοντικού οργανισμού “ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ” με θέμα το μήνυμα “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”. Οι μαθητές με ζωγραφική, γραμμένα συνθήματα και τα σώματά τους έστειλαν το μήνυμα προς όλους!

 

 

 

23-02-2022:

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ1 τάξης με τη διευθύντρια κ. Μαρία Βαστάκη ως ένδειξη αγάπης, σεβασμού και συνεργασίας ως προς έναν μικρότερο μαθητή του σχολείου ετοίμασαν κάρτες με ευχές:

 

 

21-02-2022:

Οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας “Μες στο Μουσείο ” έστησαν το δικό τους “Λαογραφικό Μουσείο” φέρνοντας από το σπίτι τους παλιά αντικείμενα και οικογενειακά κειμήλια. Με αυτό τον βιωματικό τρόπο έμαθαν την αναγκαιότητα του Μουσείου και την προσφορά του στη σύγχρονη εποχή. Συνειδητοποίησαν την εξέλιξη στο πέρασμα του χρόνου και ήρθαν σε επαφή με πολιτιστικά στοιχεία του παρελθόντος.
Τέλος,  ένιωσαν συναισθήματα, όπως χαρά και θαυμασμό για τα παλιά και καλαίσθητα οικογενειακά αντικείμενα και τη χρήση τους. Είχαν την ευκαιρία να τα παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους, συνδέοντάς τα με μια σύντομη οικογενειακή ιστορία.

 

 

16-12-2021:

Την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, οι μαθητές της Ε’ τάξης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την οδοντίατρο κυρία Κραββαρίτη Χαρά και να ενημερωθούν για θέματα που αφορούν τη στοματική τους υγιεινή. Πιο συγκεκριμένα, η κ. Κραββαρίτη μίλησε στους μαθητές για παθήσεις των δοντιών όπως η Τερηδόνα και η Ουλιτίδα, έδωσε συμβουλές για το πώς θα διασφαλίσουν την υγεία των δοντιώνν τους και τους έδειξε τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος. Οι μαθητές διατύπωσαν και τα δικά τους ερωτήματα. Στο τέλος της συζήτησης, τους περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη…ενημερωτικά φυλλάδια, οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες για μια καινούρια αρχή διαφύλαξης της στοματικής τους υγιεινής! Ευχαριστούμε πολύ την κ. Κραββαρίτη Χαρά!

 

 

10-12-2021:

2η Χριστουγεννιάτικη Δράση (Καθηγήτρια: Ίρις Κελπερή)

Χριστουγεννιάτικες κάρτες

Με πολλή φαντασία οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄Δημοτικού έφτιαξαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες για τις οικογένειές τους  και έγραψαν τις πρώτες τους ευχές στα Γερμανικά!

1η Χριστουγεννιάτικη Δράση

Γράμμα στον Weihnachtsmann – Αϊ Βασίλη

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης συζήτησαν στο μάθημα των  Γερμανικών για τα Χριστουγεννιάτικα ήθη και έθιμα  στις γερμανόφωνες χώρες, τραγούδησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και έγραψαν ένα Χριστουγεννιάτικο γράμμα στον Weihnachtsmann στη Γερμανία,  για να του συστηθούν, να εκφράσουν τις επιθυμίες τους για τα φετινά δώρα και να του ευχηθούν καλά Χριστούγεννα.

 

 

10-12-2021:

Γιορτές του τέλους της χρονιάς «στα Γαλλικά» (Καθηγήτρια; Ευτέρπη Πράπα)

Το μήνα Δεκέμβριο, στο πλαίσιο του μαθήματος των Γαλλικών, οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θα κάνουν χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες στα Γαλλικά, θα γνωρίσουν χριστουγεννιάτικα έθιμα και συνήθειες των Γάλλων και θα συγκρίνουν την ελληνική με τη γαλλική κουλτούρα.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θ’ ακούσουν και θα τραγουδήσουν στα γαλλικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια, θα παρακολουθήσουν βίντεο και παρουσιάσεις με εικόνες από τις γιορτές του τέλους της χρονιάς στη Γαλλία και θα επισκεφτούν διαδικτυακά τις βιτρίνες των μεγάλων γαλλικών πολυκαταστημάτων και τις στολισμένες λεωφόρους. Ακόμη, μέσα από βίντεο, θα διδαχτούν το σχετικό με τις γιορτές λεξιλόγιο στα Γαλλικά και θα διασκεδάσουν με διάφορες δραστηριότητες και παιχνίδια που θα βρουν μπαίνοντας στο σπίτι του “Père Noël”, αφού επισκεφτούν σχετικό γαλλικό σάιτ. Τέλος, θα αλληλογραφήσουν στα γαλλικά με τον “Père Noël” διατυπώνοντας ευχές: οι απαντήσεις στις επιστολές των μαθητών θα διαβαστούν στην τάξη.

 

3-12-2021:

1Οι δασκάλες του Γ1 και Γ2 τμήματος, κ. Μ. Αποστολοπούλου και Ι. Νταβάκου ετοίμασαν και έδωσαν στους μαθητές και τις μαθήτριες τους ένα βιβλιαράκι Γραμματικής, σύμφωνα με τα γραμματικά φαινόμενα που θα διδαχθούν τη φετινή σχολική χρονιά. Σε αυτό εύκολα μπορούν να ανατρέχουν οι μαθητές/τριες, όταν μελετούν.