Καλή εβδομάδα σε όλους !!!
ΓΛΩΣΣΑ :
Διορθώσαμε τη Φωτοτυπία που είχαμε , αναλύσαμε από το Βιβλίο τις σελ. 12 Κουδουνίστρα , σελ. 13 Ποτηρόφωνο
και κάναμε τις ασκήσεις 1 και 2 στις σελ. 14-15.
Για το επόμενο μάθημα θα έχουμε από το Βιβλίο σελ. 16 τις ασκήσεις 3 και 4.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ :
Λύσαμε τις ασκήσεις που είχαμε , κάναμε από το Τετράδιο Εργασιών την άσκηση 4 σελ. 39
και για το επόμενο μάθημα θα έχουμε τα προβλήματα 2 και 3 στη σελ. 40 του Τετραδίου Εργασιών.