Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους !!!
ΓΛΩΣΣΑ :
Διαβάσαμε τις εργασίες που είχαμε και κάναμε διόρθωση του Διαγωνίσματος .
Για το επόμενο μάθημα θα έχουμε τη Φωτοτυπία 4η ΕΝΟΤΗΤΑ 1
και Προετοιμασία Έκθεσης με θέμα Το αγαπημένο μου ζώο (Βιβλίο άσκηση 1 σελ. 56) που θα γράψουμε τη Δευτέρα στο σχολείο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ :
Λύσαμε τις ασκήσεις που είχαμε
και για το επόμενο μάθημα θα έχουμε τη Φωτοτυπία 7. Πολλαπλάσια και διαιρέτες – Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο
(με τον σύντομο τρόπο).
ΦΥΣΙΚΗ :
Κάναμε επανάληψη στην Ενότητα Ενέργεια
ΙΣΤΟΡΙΑ :
9. Η Αυτοκρατορία χωρίζεται σε Ανατολική και Δυτική (Το υπόλοιπο μάθημα)