Σχολικά Λαογραφικά Μουσεία και Παιδεία

Η δημιουργική σχέση του μαθητή με το λαογραφικό μουσειακό χώρο του σχολείου του

Δ/νση Εκπαίδευσης

Δ’  Δ/νση Π.Ε. Αθήνας – Τομέας Πολιτιστικών Θεμάτων
(Υπεύθυνες Πολιτιστικών Θεμάτων,  Σταυρούλα Πετροπούλου – Μαρία Ζιάκα )

Χρονοδιάγραμμα  ανάπτυξης του προγράμματος

Νοέμβριος 2009 – Απρίλιος 2010

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου

Πολίτη Παναγιώτα – Νέες Τεχνολογίες
Μίχα Χριστίνα – Εικαστικά
Μουρσελά Μαρία – Θεατρική Αγωγή
Χριστοπούλου – Κουναδέα Σοφία – Δασκάλα


Στόχοι του προγράμματος

Οι μαθητές

  • να συνειδητοποιήσουν τη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στη μουσειακή έκθεση και στη σχολική τάξη – θεωρημένες ως χώρος μάθησης
  • να κατανοήσουν ότι η επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο του σχολείου – όπως επίσης και σε κάθε άλλο Μουσείο- μπορεί να αποτελέσει αφετηρία και κίντητρο γνώσης και συναισθηματικού πλουτισμού
  • να αντιληφθούν ότι η επαφή τους με τα πολιτιστικά αγαθά του Μουσείου ήδη από την Σχολική ηλικία δημιουργεί τις προϋποθέσεις να γίνουν πραγματικοί φίλοι των Μουσείων στην ώριμη ηλικία τους

Ανάλυση περιεχομένου – Στάδια υλοποίησης

  • Συχνές επισκέψεις στο Λαογραφικό Μουσείο με αποφυγή υπερφόρτωσης πληροφοριών και εντυπώσεων
  • Συγκεκριμένες προοπτικές δράσης με σχεδιασμένα προγράμματα εργασίας με βάση την ηλικία των μαθητών, αλλά και το χρόνο που έχουν στη διάθεση τους.
  • Εικαστικές δημιουργίες των παιδιών

 Λαογραφικό Μουσείο και Internet

000_0174.JPG

untitled.jpg

lao2.jpg

lao3.jpg

lao4.jpg

lao5.jpg

lao6.jpg

lao7.jpg

lao78.jpg

lao9.jpg

lao111.jpg

lao121.jpg

lao13.jpg

Αφήστε μια απάντηση