Εικόνα για το 69ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πρωτομαγιά

Με αφορμή την Πρωτομαγιά, τα παιδιά της Γ’ τάξης υποδέχτηκαν τον Μάιο με δημιουργικότητα και χαμόγελα!
Με πολλή φαντασία και αγάπη για τη φύση, έφτιαξαν όμορφα στεφανάκια από λουλούδια, γεμίζοντας την τάξη με χρώματα και αρώματα της άνοιξης.

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, γνώρισαν τα έθιμα της Πρωτομαγιάς και εξέφρασαν τη χαρά τους για την αναγέννηση της φύσης.

10 magia 6 magia 1 5 magia 1

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων