Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, οι μαθητές της Γ’ τάξης συμμετείχαν σε δημιουργικές και εμπνευσμένες δραστηριότητες που ανέδειξαν τη χαρά της ανάγνωσης και της φαντασίας. Τα παιδιά κατασκεύασαν όμορφους σελιδοδείκτες, ζωγράφισαν τα εξώφυλλα των δικών τους φανταστικών βιβλίων και επέλεξαν τον ήρωα για τον οποίο θα ήθελαν να γράψουν τη δική τους ιστορία.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, καλλιέργησαν την αγάπη τους για το βιβλίο, εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους και ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας.






