Οι μαθητές της Γ τάξης στο πλαίσιο του προγράμματος e twinning “The kite and me -2” συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια δημιουργική δραστηριότητα κατασκευής χαρταετών, εξερευνώντας τρεις διαφορετικές εκδοχές τους. Με φαντασία και συνεργασία, τα παιδιά δημιούργησαν μοναδικούς χαρταετούς, χρησιμοποιώντας ποικιλία υλικών και σχεδίων, δίνοντας στον καθένα τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τις δεξιότητες κατασκευής και βίωσαν τη χαρά της ομαδικής δημιουργίας.





