Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και γονέων για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή

Δελτίο τύπου 1 (.pdf) [(Πριν την Eκδήλωση).docx)]

Ανακοίνωση     |     Αίτηση συμμετοχής     |      Πρόγραμμα

Tο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Δυτικής Ελλάδας, σε συνδιοργάνωση με το Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών και σε συνεργασία με την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πατρέων, διοργανώνει την εκδήλωση με θέμα:

«Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή»

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021, 6.00-8.00 μμ.

Αίθουσα σύνδεσης:

https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis

Η ημερίδα θα μεταδοθεί ζωντανά και από το κανάλι του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας στο Youtube:  https://bit.ly/3lRbNyG

Η Εκδήλωση είναι ελεύθερη για τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και το κοινό. Για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση της εκδήλωση καθώς και την υποβολή των ερωτημάτων σας προς τους ομιλητές/τριες και πριν την εκδήλωση, παρακαλούμε να δηλώσετε την πρόθεση συμμετοχής σας, στον παρακάτω σύνδεσμο:

Φόρμα Συμμετοχής: https://bit.ly/3annfPj

Ο όρος Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή αναφέρεται σε γλωσσικές δυσκολίες οι οποίες

α) ξεκινούν από την παιδική ηλικία
β) σχετίζονται με την κατανόηση ή/και παραγωγή προφορικού λόγου, σε επίπεδο λέξεων και προτάσεων και
γ) δεν έχουν αναγνωρίσιμη αιτιολογία, όπως για παράδειγμα κάποιο σύνδρομο.

Οι γλωσσικές δυσκολίες μπορεί να έχουν πολλαπλές προεκτάσεις στη μάθηση, την ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων, την ψυχική υγεία και τη συμπεριφορά. Διεθνείς μελέτες (Norbury et al., 2016) προσδιορίζουν το ποσοστό των παιδιών με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή στο 7,5% του μαθητικού πληθυσμού. Υπολογίζεται ότι δύο μαθητές σε κάθε σχολική τάξη αντιμετωπίζουν γλωσσικές δυσκολίες.

Καθώς διαφαίνεται ότι διεθνώς η ενημέρωση για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή στα παιδιά είναι περιορισμένη και ότι οι δυσκολίες των παιδιών παραμένουν αδιάγνωστες, γίνεται μία προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Η εκδήλωση γίνεται με αφορμή ότι την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021 είναι η ημέρα ευαισθητοποίησης για την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή με στόχο να αυξηθεί η πρώιμη αναγνώριση και έγκαιρη υποστήριξη των μαθητών.

Δημοσιεύθηκε στην uncategorized. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση