ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤ1 ΣΤ2, SCHOOL TRIP TO THE PARLIAMENT 6TH GRADE

Την Παρασκευή 5 Απριλίου οι Στ1 και Στ2 τάξεις επισκέφθηκαν το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Στην πορεία περπάτησαν στον Εθνικό Κήπο!

On Friday 5th April the classes of the 6th grade visited the Greek Parliament and then the students walked in the National Garden.

ΒΟΥΛΗ 3            ΒΟΥΛΗ 2                  ΒΟΥΛΗ 5

 

ΒΟΥΛΗ 6      ΒΟΥΛΗ 1

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ Β & Δ ΤΑΞΕΙΣ- SCHOOL TRIP 2ND & 4TH GRADES

27

Αντικείμενα μιας άλλης εποχής
Objects from the greek daily life of the past

203 12 11 116

29

Παιχνίδι με κουτάλια, Δημιουργώ μουσική με κουτάλια- Game with spoons, How to make music with spoons

22

Γαϊτανάκι – Dancing with “gaitanaki”

14 1

Ποιος θα πιάσει το αυγό χωρίς τη βοήθεια των χεριών του!!! Who’s going to grab the egg without the help of his hands!!!

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 PARADE 25TH MARCH

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε στη μαθητική παρέλαση για την 25η Μαρτίου από το Στ1 και τη δασκάλα του τμήματος κα Λένα Ευαγγελοπούλου. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας! Όλοι οι εκπαιδευτικοί τους ευχόμαστε καλή πρόοδο κι ευημερία!

Our school was represented in the students’ parade for the celebrations of the 25th March by the class of St1 and their teacher Ms Lena Evaggelopoulou. Congratulations to our children! All the teachers wish them progress and prosperity in their life!ΠΑΡΈΛΑΣΗ 1 ΠΑΡΈΛΑΣΗ 2 ΠΑΡΈΛΑΣΗ 3 ΠΑΡΈΛΑΣΗ 4

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ” – PROGRAMME “SCHOOLS FOR ALL”

Εν όψει της ολοκλήρωσης της συνεργασίας μας με τα σχολεία, θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα την συμμετοχή των συναδέλφων εκπαιδευτικών του σχολείου σας, όπως και των γονέων και εκπροσώπων φορέων, οι οποίοι/ες συμμετείχαν ενεργά στην ομάδα εργασίας του έργου ‘Σχολεία Για Όλους’ κατά την τρέχουσα σχολική χρονικά, στην αξιολόγηση της συνεργασία μας με την συμπλήρωση ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, ιδανικά μέχρι την Παρασκευή, 22/3/2024.

Parents can participate in this questionnaire and answer the questions as a form of evaluation of the programme the school has run during the past few months.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIdlgOk7CPXFvup3I_3Yk0mvLBLej0Z9H5ojXOMiPQDSosmg/viewform

ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ- THE CUSTOM OF KITE

Τα πρωτάκια μας έμαθαν για το έθιμο του χαρταετού και δοκίμασαν να πετάξουν τον δικό τους στο προαύλιο του σχολείου!

Our students of the 1st Grade learnt about the custom of kite and they tried to fly their own in the playground!ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ 1 ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ 2 ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ 3 ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ 4 ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ 5

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – CARNIVAL AT SCHOOL

Και φέτος γιορτάσαμε τις Απόκριες στο σχολείο μας με μεταμφιεσμένους, μικρούς και μεγάλους, με χορό, γέλια και χαρά.

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα κεράσματά του σε όλες τις τάξεις του σχολείου.

You celebrated the Carnival with a lot of disguised, children and teachers, dancing, laughter and joy!

We thank the Parents and Guardians’ Association for their treats to all the classes of the school!

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 1 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 3 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 4 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 5 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 6 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 7 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 8

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ- SCHOOL TRIP TO THE THEATRE

ΘΕΑΤΡΟ 2 Το σχολείο μας πήγε θέατρο στις 14 Μαρτίου 2024! Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Οι Άθλιοι” του Βίκτωρος Ουγκό στο Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” και κατενθουσιαστήκαμε!

Our school went to the theatre on 14th March 2024. We watched the play “Les Miserables” by Victor Hugo at the Culture Centre “Hellenic Cosmos” and we really loved it!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι κατά το σχολικό έτος 2024- 2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν ο μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1/1/2018 έως και 31/12/2018.

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν στο 65ο Δημοτικό Σχολείο για όλα τα δημοτικά του συγκροτήματος “Γκράβα” καθημερινώς από τις 08:15-09:30 από την 1η Μαρτίου 2024 έως και την 20η Μαρτίου 2024. Σας παραθέτουμε τα όρια των σχολείων:

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας

β. Βιβλιάριο Υγείας του μαθητή/ τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

γ. το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

δ. Αποδεικτικό Στοιχείο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/ της μαθητή/τριας

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό

 

IASIS AD CENTRO Α1, Α2, Β, Γ, Ε1, Ε2

Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το Iasis Ad Centro, πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου οι δράσεις με τα τμήματα Α1 και Α2 με θέμα “Αναγνώριση και Διαχείριση Συναισθημάτων”, με τη Β τάξη με θέμα “Επικοινωνία Δίχως Βία”, με τη Γ τάξη με θέμα “Διαφορετικότητα” και με τα τμήματα Ε1 και Ε2 με θέμα “Μοντέλο της Επικοινωνίας Δίχως Βία”.

Our cooperation with Iasis Ad Centro continues! On Friday 23rd February, projects were held in the following classes:

A1 and A2 based on “Recognising and Handling Our Emotions”,

B based on “Communicating without Violence”,

C based on “Otherness”,

E1 and E2 based on “Communicating without Violence”

Φωτογραφίες από A1 και Α2

IASIS A1 IASIS A2 B IASIS A2

Φωτογραφίες από Β και Γ

Β2β Β5 Γ 1βΓ4 Γ5

Φωτογραφίες από Ε1 και Ε2

Ε ΤΑΞΕΙΣ 1α Ε ΤΑΞΕΙΣ 5β Ε ΤΑΞΕΙΣ 6

 

Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Στο Δ1 και στο Δ2- Educational Game in D1 and D2 classes

“Ντετέκτιβ Κλουζ & Kids Mystery Club: Η υπόθεση των χαμένων κόμικς”.

Εκπαιδευτικό παιχνίδι μυστηρίου από την ομάδα Kids Mystery Club με αφορμή τη δημοφιλή στα παιδιά σειρά βιβλίων Μια Υπόθεση για τον Ντετέκτιβ Κλουζ πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024. Τα παιδιά έγιναν ντετέκτιβ για μία μέρα σε μια ιστορία εμπνευσμένη από τις περιπέτειες του αγαπημένου τους ήρωα. Οι μαθητές μας κλήθηκαν να ερευνήσουν τεκμήρια και να λύσουν γρίφους ομαδικά, χρησιμοποιώντας γνώσεις και δεξιότητες που καλλιεργούνται στα μαθήματα της Ιστορίας, της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Μελέτης Περιβάλλοντος.

On Thursday 22/ 02/ 2024 the students took part in an educational game where they became detectives based on a famous children’s book series. They had to investigate and examine evidence, to work in groups to solve puzzles using their knowledge and skills. Δ1 Δ2    Δ1 Δ2 2    Δ1 Δ2 3