Κανονισμός Λειτουργίας

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
2021 – 2022
Σχολική Μονάδα
64ο Ν/Γ ΑΘΗΝΩΝ

 

1.

Εισαγωγή

Το νηπιαγωγείο είναι ο χώρος όπου τα νήπια, περνούν πολλές ώρες καθημερινά. Μαθαίνουν, παίζουν, χαίρονται, δημιουργούν, συνεργάζονται.
Υπάρχουν όμως και δυσκολίες που αφορούν στην προσαρμογή των παιδιών στο καινούριο αυτό περιβάλλον και στην συνύπαρξή τους με τα άλλα νήπια ,αλλά και δυσκολίες που αφορούν στη σχέση μεταξύ του διδακτικού προσωπικού ,στις σχέσεις  με τους γονείς αλλά και στην καθε αυτό εκπαιδευτική διαδικασία.

Η σχολική ζωή καλό είναι να ρυθμίζεται από κάποιους κανόνες, οι οποίοι βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο να λειτουργεί αποτελεσματικότερα ως μια ασφαλής κοινότητα μάθησης.

Με τον όρο «σχολικός κανονισμός» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση.

Η σχολική κοινότητα είναι μία οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Το σχολείο προετοιμάζει τους νέους να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί, σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας.

Για το σκοπό αυτό συντάσσεται ο Κανονισμός Εσωτερικής λειτουργίας τουΝηπιαγωγείου μας, ο οποίος είναι πλήρως εναρμονισμένος με την ισχύουσα νομοθεσία για τη λειτουργία του σχολείου.

 

 

Άρθρο 1. Γενικές αρχές / στοιχεία

Το Νηπιαγωγείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού (μετά την οικογένεια),θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις, ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα. Συμβάλει στην νοητική, ψυχική και σωματική ανάπτυξή τους.

Επιπλέον, το σύγχρονο νηπιαγωγείο επιδιώκει τον σεβασμό της προσωπικότητας του νηπίου, την ικανοποίηση των φυσικών και ψυχικών του αναγκών και τον σεβασμό στις ατομικές του διαφορές. Και όλα αυτά μέσα σε μια ατμόσφαιρα στην οποία βασιλεύει η χαρά, το παιχνίδι, η δημιουργία και η πειθαρχημένη ελευθερία.

Το 64o Nηπιαγωγείο Αθηνών λειτουργεί από το σχ. Έτος 2021-22 ως ολοήμερο.Υπηρετούν σ’ αυτό για το τρέχον σχ. έτος δύο εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας, μία εκπαιδευτικός για παράλληλη στήριξη και μία ψυχολόγος που απασχολείται σε αυτό μία φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένα κάθε Πέμπτη.

Το υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα έχει αναλάβει η προισταμένη του νηπιαγωγείου κ.Γιάπρου Ευαγγελία και το προαιρετικό ολοήμερο η εκπαιδευτικός κ. Μπράτη Βασιλική.

 

Άρθρο 2. Λειτουργία του σχολείου

I.  Ωράριο λειτουργίας / Προσέλευση – Αποχώρηση

Η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται στο σχολείο από τις 8.15 π.μ. έως τις 8.30 π.μ. Επειδή συστεγαζόμαστε με το 105ο Ν/Γ Αθηνών και  λόγω της πανδημίας covid-19 έπειτα από συννενόηση πρώτα παραλαμβάνει τα νήπια το 105ο Ν/Γ και στη συνέχεια το 64ο Ν/Γ. Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Επίσης υπάρχει  τμήμα πρωινής υποδοχής από τις 7.45π.μ. έως 8.15 π.μ. ενιαίο και για τα δύο νηπιαγωγεία ,την λειτουργεία του οποίου για την φετινή σχ. χρονιά 2021-22 έχει αναλάβει η εκπαιδευτικός και προισταμένη του 105ου Ν/Γ κ. Γκάτζιου Σοφία.

Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την άφιξή τους, δεν εισέρχονται μέσα στον χώρο του Νηπιαγωγείου λόγω των ειδικών συνθηκών, αλλά παραδίδουν τα παιδιά στη Νηπιαγωγό στην κεντρική πόρτα του νηπιαγωγείου.

Η αυλόπορτα του συγροτήματος κλειδώνεται  στις 8:30 π.μ. και παραμένει κλειστή καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών.

Η αποχώρηση από το νηπιαγωγείο γίνεται στη 13.00 για τους μαθητές των πρωινών τμημάτων και 16.00 για τους μαθητές του ολοήμερου τμήματος. Πρόωρη απαχώρηση για τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος δεν προβλέπεται.

Τα παιδιά παραδίδονται μόνο στους αναγραφόμενους ενήλικες στην υπεύθυνη δήλωση προσέλευσης/αποχώρησης που συμπλήρωσαν οι γονείς τους κατά την εγγραφή τους. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στον γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς/κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους. Οι μαθητές σε καμία περίπτωση δε φεύγουν πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, αφού υπογραφεί σχετική υπεύθυνη δήλωση.

 

II.  Ωρολόγιο πρόγραμμα νηπιαγωγείου

Το νηπιαγωγείο εφαρμόζει το ωρολόγιο πρόγραμμα όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους  του ΥΠΑΙΘ και εξειδικεύεται από το σύλλογο διδασκόντων με την ευθύνη της προισταμένης αρχής του νηπιαγωγείου και αποστέλεται προς έγκριση στον προιστάμενο/ προισταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας  Διεύθυνσης  Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης.

 

III.  Φοίτηση νηπίων/απουσίες

Η φοίτηση των νηπίων είναι υποχρεωτική και οι απουσίες καταγράφονται καθημερινά και καταχωρίζονται στην πλατφόρμα  myschool του ΥΠΑΙΘ. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς λόγο δυσχεραίνει το σχολικό έργο και την πρόοδο των μαθητών.Οι γονείς είναι υπεύθυνοι για την φοίτηση του παιδιού τους και οφείλουν να ενημερώνουν το σχολείο για τους λόγους απουσίας.

Οι εκπαιδευτικοί απαγορεύεται να χορηγούν φαρμακευτική αγωγή σε μαθητές και ενημερώνουν τους γονείς σε έκτακτες περιπτώσεις για άμεση παραλαβή του παιδιού τους.

 

IV.  Διάλειμμα

Την ώρα του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στον προαύλιο χώρο του σχολείου όπως καθορίζεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα και επιτηρούνται από τις εκπαιδευτικούς.Κανένας μαθητής δεν παραμένει μόνος του στην τάξη χωρίς επίβλεψη.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας τα νήπια κάνουν το διάλειμμά τους στην τάξη καθώς στο συγκρότημα δεν υπάρχει χώρος τέτοιος που να εξασφαλίζει την παραμονή τους στην αυλή.

 

V.  Σχολικοί χώροι

Το νηπιαγωγείο μας συστεγάζεται με το 105ο Ν/Γ Αθηνών καθώς επίσης με τα 11ο & 63ο Δ/Σ. Ως εκ τούτου ο αύλιος χώρος είναι κοινός και για τα τέσσερα σχολεία. Η παραμονή των νηπίων στην αυλή λαμβάνει χώρα σε διαφορετικές ώρες από αυτές των μαθητών του δημοτικού όπως καθορίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Το νηπιαγωγείο έχει ξεχωριστές τουαλέτες .Την καθαριότητα όλων φροντίζει η καθαρίστρια του σχολείου.Είναι κατανοητό από όλους ,μαθητές ,εκπαιδευτικούς και συναδέλφους ότι σεβόμαστε το χώρο που κινούμαστε και φροντίζουμε για την καθαριότητα και την συντήρησή του.

VI.  Σχολικό πρόγραμμα

Η φοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική και αποτελεί σημαντικό σταθμό στη ζωή του αφού συμβάλει στην ομαλή ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση του μαθητή.Οι εκπαιδευτικοί θέτουν κανόνες ,ορίζουν το πρόγραμμα και οι μαθητές παρακολουθούν την εκπαιδευτική διαδικασία  με σεβασμό απέναντι στους δασκάλους και τους συμμαθητές τους.
Τα παιδιά μαθαίνουν να είναι συνεργάσιμα ,να λειτουργούν σε ομάδες, να σέβονται τη διαφορετικότητα,να είναι υπεύθυνα. Η συνεργασία μεταξύ γονέων/κηδεμόνων με το σχολείο είναι απαραίτητη για την ολοκληρωμένη προσωπικότητα του μαθητή.

 

VII.  Βιβλιοθήκη

Στο σχολείο λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη.

Κάθε μαθητής δανείζεται ένα βιβλίο κάθε Παρασκευή και υποχρεούται να το επιστρέψει έως την ερχόμενη Δευτέρα. Ο μαθητής που δεν έχει επιστρέψει το βιβλίο του ΔΕΝ μπορεί να δανειστεί άλλο βιβλίο, μέχρι την επιστροφή του προηγούμενου. Τα δανειζόμενα βιβλία- παραμύθια της Βιβλιοθήκης πρέπει να επιστρέφονται εγκαίρως και σε καλή κατάσταση.

 

VIII.  Πρόγευμα – γεύμα

Κάθε παιδί θα πρέπει από την αρχή της σχολικής χρονιάς να έχει μαζί του μία σχολική τσάντα νηπιαγωγείου (με εύχρηστο κούμπωμα), μέσα στην οποία θα φέρνει καθημερινά το πρόγευμα και το ελαφρύ γεύμα του (ολοήμερο τμήμα). Θα πρέπει, επίσης, να έχει μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα την οποία θα στρώνει επάνω στο τραπέζι, το μπολ του φαγητού του, κουτάλι/ πιρούνι και το παγουρίνο/ μπουκάλι του. Οι ώρες του προγεύματος και του γεύματος είναι ιδιαίτερες στιγμές της ημέρας. Παρακαλούμε να μη δίνετε στο παιδί σας τρόφιμα τα οποία δεν του αρέσουν ή τα οποία δυσκολεύεται να φάει, γιατί αυτό είναι πιθανόν να αποτελέσει αφορμή για αντιδράσεις του προς το νηπιαγωγείο. Φροντίζετε να παίρνει μαζί του υγιεινές τροφές – ως επί το πλείστον – και απαγορεύονται τα γαριδάκια, τσιπς, σοκολάτες, κρουασάν τυποποιημένα κ.α. Δεν πρέπει να έχει μαζί του ξηρούς καρπούς, τσίχλες, ή καραμέλες, για λόγους ασφάλειας τόσο του ιδίου, όσο και των άλλων παιδιών.

 

IX.  Ονομαστικές εορτές – γενέθλια

Κατά τις ονομαστικές γιορτές και τις ημέρες των γενεθλίων των νηπίων, μπορούν τα ίδια να κεράσουν ατομικά γλυκά στα παιδιά.

 

X. Διδακτικές επισκέψεις

Σε περίπτωση διδακτικής επίσκεψης τηρείται το ημερήσιο σχολικό διδακτικό ωράριο, ενώ θα υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση προς τους γονείς και γραπτή έγκρισή τους.

Άρθρο 3.Συμπεριφορά –Δικαιώματα-Υποχρεώσεις

I. Η Προισταμένη

1.Είναι υπεύθυνη για την ομαλή λειτουργία του σχολείου, συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς και συμβάλει στην δημιουργία κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς από όλους προς όλους.

2.Ενημερώνει τους συναδέλφους για την εκπαιδευτική νομοθεσία ,τις εγκυκλίους και τις αρμοδιότητες.

3.Συγκαλεί σύλλογο διδασκόντων για να αποφασιστούν ομόφωνα οι δραστηριότητες του σχολείου.

4.Έχει την ευθύνη μαζί με τους συναδέλφους για την ασφάλεια των μαθητών.

  1. Φροντίζει για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων καθώς και για την συντήρηση , τη λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους σε περίπτωση φθοράς.
  2. Συνεργάζεται αρμονικά με τον/την συντονιστή εκπαίδευσης , την σχολική επιτροπή καθώς και με τους γονείς των μαθητών.

 

II. Οι εκπαιδευτικοί

1.Προετοιμάζουν καθημερινά και οργανώνουν το μάθημά τους εφαρμόζοντας σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας και αξιοποιούν τα εποπτικά μέσα και τις νέες τεχνολογίες με βάση τις ανάγκες των μαθητών.

  1. Συμμετέχουν στις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων ,τις παιδαγωγικές συναντήσεις και στα σεμινάρια επιμόρφωσης.

3.Τηρούν το ωράριό τους, εφαρμόζουν το ωρολόγιο πρόγραμμα, καταγράφουν καθημερινά τις απουσίες των μαθητών .

  1. Λαμβάνουν μέρος σε όλα τα προγράμματα και τις εκδηλώσεις του σχολείου.

5.Συνεισφέρουν στην διαμόρφωση ήρεμου,ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο Νηπιαγωγείο και οι σχέσεις  μεταξύ τους πρέπει να χαρακτηρίζονται από ειλικρινή, συναδελφική και ανθρώπινη επικοινωνία.

6.Συνεργάζονται με την προισταμένη, τους γονείς και τα αρμόδια στελέχη εκπαίδευσης για την καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν τα νήπια,με σεβασμό πάντα στην προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών.

 

 

III. Μαθητές- μαθήτριες

1.Φέρονται με σεβασμό προς όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας και  το γενικότερο σχολικό και φυσικό περιβάλλον.

2.Αποφεύγουν την άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας (λεκτική, ψυχολογική, σωματική).

3.Κατά την διάρκεια του μαθήματος τηρούν τους κανόνες και συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.

  1. Απευθύνονται στις εκπαιδευτικούς και ζητούν τη βοήθειά τους για κάθε πρόβλημα που τους απασχολεί.

 

IV. Γονείς-Κηδεμόνες

Οι γονείς οφείλουν να φροντίζουν για την δημιουργία καλών σχέσεων με το προσωπικό του νηπιαγωγείου και να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις αυτού για κάθε θέμα που αφορά στο παιδί τους.Η θετική στάση των γονέων προς το σχολείο ενισχύει την εμπιστοσύνη του μαθητή προς αυτό.

Οφείλουν να γνωρίζουν και να διαβάζουν με προσοχή τις ανακοινώσεις και τις οδηγίες που στέλνει το νηπιαγωγείο. Οι γονείς είναι υπεύθυνοι για την τακτική και ανελλιπή φοίτηση των παιδιών  τους και βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με το νηπιαγωγείο.
Ενημερώνουν έγκαιρα και προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα σε περίπτωση που το παιδί τους αντιμετωπίζει θέματα υγείας ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Για οτιδήποτε αφορά στη φοίτηση απευθύνονται στην προϊσταμένη του σχολείου και τις εκπαιδευτικούς.Δεν επιτρέπεται ,κυρίως τώρα λόγω πανδημίας η παραμονή γονέων στο σχολικό χώρο.
Λόγω της κατάστασης που επέφερε η πανδημία covid-19η ενημέρωση των γονέων γίνεται είτε τηλεφωνικά ,είτε κατόπιν συνεννοήσεως με την διεύθυνση του σχολείου στην αυλή για κάθε γονέα ξεχωριστά όταν θέλει να μάθει για την πρόοδο του παιδιού του.

Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων πρέπει το Νηπιαγωγείο να γνωρίζει ποιος από τους δυο γονείς έχει την κηδεμονία.

Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να νουθετεί, να επιπλήττει ή να τιμωρεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ στον χώρο του σχολείου. Όταν κάποιος μαθητής δημιουργεί πρόβλημα, πρέπει να το συζητούν πρώτα με την υπεύθυνη νηπιαγωγό και στη συνέχεια – αν δεν επιλυθεί- με την Προϊσταμένη.

Σε περίπτωση που υπάρχει κάτι που δυσαρεστεί, προβληματίζει ή ενοχλεί τους γονείς σε σχολικό επίπεδο, θα πρέπει να το συζητούν με την υπεύθυνη νηπιαγωγό και την Προϊσταμένη.

 

V. Παιδαγωγικός έλεγχος

Για ζητήματα μη αποδεκτής συμπεριφοράς των μαθητών συνεργάζονται οι γονείς  με το εκπαιδευτικό προσωπικό ,την προισταμένη  του νηπιαγωγείου και αν χρειαστεί με την Συντονίστρια Εκπάίδευσης προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος.Λαμβάνεται πάντα υπόψην η προσωπικότητα και τα δικαιώματα κάθε παιδιού.
Δεν επιτρέπονται σε καμμία περίπτωση η σωματική ποινή.Οι γονείς ενημερώνονται πάντα για την μη αποδεκτή συμπεριφορά του παιδιού τους.

 

VI. Καινοτόμες πρακτικές που έχουν υιοθετηθεί από το νηπιαγωγείο

Το νηπιαγωγείο μας έχει λάβει μέρος σε προγράμματα e-twinning και συνεργάστηκε με σχολεία της Ευρώπης.Επίσης το σχ. έτος 2020-21έλαβε μέρος στο πρόγραμμα ρομποτικής STEM.2.Κάθε χρόνο λαμβάνουμε μέρος στο πρόγραμμα ανταλλαγής χριστουγεννιάτικων στολιδιών μέσω της EUROPE DIRECT.

 

VII. Εμβολιασμός μαθητών/μαθητριών

Σύμφωνα με την γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών είναι υποχρεωτικά όλα τα εμβόλια του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών.Ένα από τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι και η επίδειξη  του Βιβλιαρίου Υγείας ή άλλο στοιχείο που να αποδεικνύει ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

 

 

 

Άρθρο 4. Συνεργασία Σχολείου -Γονέων

Το σχολείο θεωρεί μεγάλης σημασίας τη συνεργασία με τους γονείς οι οποίοι οφείλουν να φροντίζουν για τη δημιουργία καλών σχέσεων με το εκπαιδευτικό προσωπικό και να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις του νηπιαγωγείου για θέματα που αφορούν στο παιδί τους.

Υποχρέωση των γονέων είναι να συμμετέχουν στις κοινές παιδαγωγικές συναντήσεις  γονέων και εκπαιδευτικού προσωπικού που οργανώνονται από το νηπιαγωγείο και έχουν ως θέμα την ενημέρωσή τους για το παιδαγωγικό έργο του σχολείου και τη συμπεριφορά και πρόοδο των παιδιών τους.

Η ημέρα και η ώρα των συναντήσεων ανακοινώνεται στους γονείς εγκαίρως  έτσι ώστε να προγραμματίσουν τις δουλείες τους. Αυτή γίνεται είτε με γραπτά σημειώματα μέσω των μαθητών, είτε μέσω e-mail.

 

Συναντήσεις μεταξύ σχολείου –γονέων

Οι συναντήσεις μεταξύ σχολείου και γονέων γίνονται:

Με την έναρξη του διδακτικού έτους προς ενημέρωσή τους για ζητήματα που αφορούν στην καλή λειτουργία του σχολείου.
Κάθε φορά  που η –ο εκπαιδευτικός κρίνει αναγκαία μιά έκτακτη συνάντηση.
Κάθε φορά που κάποιος γονιός θέλει να ενημερωθεί για την πρόοδο του παιδιού του.

Η είσοδος των γονέων επιτρέπεται μόνο κατά τις προβλεπόμενες ώρες των συναντήσεων. Οι γονείς /κηδεμόνες οφείλουν να επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και να ενημερώνουν για κάθε αλλαγη.

 

Άρθρο 5. Πολιτική του σχολείου προστασίας από πιθανούς κινδύνους.

Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών

Επειδή τα τελευταία χρόνια οι φυσικές καταστροφές έχουν έχουν αυξητική τάση, τα σχολεία ως χώροι φιλοξενίας ευάλωτου πληθυσμού απαιτούν το μέγιστο βαθμό ετοιμότητας.
Έτσι με την έναρξη του σχ. έτους δημιουργείται μια Ομάδα Διαμόρφωσης Σχεδίου Αντιμετώπισης Κρίσεων που αποτελείται από το Σύλλογο Διδασκόντων με επικεφαλής την προισταμένη της σχ.μονάδας και γίνονται οι ακόλουθες ενέργειες:
1.Επικαιροποιείται το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα που βρίσκεται στην σελίδα του ΟΑΣΠ και μπαίνουν σε εφαρμογή όλες οι απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται πριν το σεισμό και προγραμματίζονται ασκήσεις ετοιμότητας με τους μαθητές οι οποίες υλοποιούνται στη διάρκεια του σχολικού έτους.
2.Επικαιροποιείται ο Εσωτερικός  Κανονισμός Σχολικής Μονάδας (ΔΑΙ) και Μνημόνιο Ενεργειών για τη διαχείριση πυρκαγιών ,ακραίων καιρικών φαινομένων, τεχνολογικών καταστροφών και ΧΒΡΠ περιστατικών.
Οι μαθητές ενημερώνονται για τους βασικούς κανόνες  καθώς και τους τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.
Σε περίπτωση κρίσης οι μαθητές συγκεντρώνονται σε ορισμένο χώρο βάση του σχεδίου και παραδίδονται μόνο στους γονείς/κηδεμόνες .

 

Άρθρο 6. Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας – Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του

Ο κοινά συμφωνημένος κανονισμός βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές.Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του σχολείου (μαθητές,εκπαιδευτικούς, γονείς, βοηθητικό προσωπικό) αποτελεί προυπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του νηπιαγωγείου.Θέματα που ανακύπτουν στην εκπαιδευτική καθημερινότητα και δεν προβλέπονται από τον κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Προισταμένη και τον Σύλλογο Διδασκόντων ,σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθασία ,σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
Οι γονείς των μαθητών ενημερώνονται με τρόπο έντυπο ή ηλεκτρονικό για τον κανονισμό του σχολείου.

 

 

Αθήνα 10/3/2022

Η Προϊσταμένη

Γιάπρου Ευαγγελία