ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ- ΠΗΞΗ ΤΗΞΗ

Αφου διαβάσαμε το συναχωμένο χιονάνθρωπο, συνεχίσαμε με πειράματα ωστε τα νήπια να αντιληφθούν τισ εννοιεσ της ΠΗΞΗΣ-ΤΗΞΗΣ

Screenshot 2024 01 28 231012

Παίξαμε με τα παγάκια στα οποια είχαμε προσθεσει φύλλα από την αυλή μας

416160032 788795563268537 7701090147018646078 n

 

416083322 391981580169016 6826077678288180499 n

Από το ιστολόγιο Περί Νηπιαγωγών πήραμε την ιδέα της εγκλοβισμένης στους πάγους καμηλοπάρδαλης.

 

ΖΑΡΑΦΑ13

Πειραματιστήκαμε να βρούμε τον πιό γρήγορο τρόπο για να την απεγκλοβίσουμε. Να σπάσουμε τον πάγο με σφυρί, να του ρίξουμε ζεστό νερό, να το βάλουμε πάνω στο καλοριφέρ, να του ρίξουμε αλάτι. Νικητής βγήκε το αλάτι. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα σε φύλλο εργασίας.

416099671 784387507042927 5178442543286375506 n

416155744 261709963489002 4338886865429610239 n

416123484 399441385954423 2205860091467644439 n

416157968 1234517447356596 3897892561448647958 n

416164095 1044619116819736 6070864171568248879 n416138701 1591215691628767 3648834098811037667 n