Αποκριάτικο παρτυ
Γέμισε σήμερα το σχολείο μας με πρίγκιπες, πριγκίπισσες, γοργόνες, γατούλες,αστυνομικούς και πυροσβέστες και φυσικά με το ΧΑΡΥ ΠΟΤΕΡ, τις μαγισσούλες του και όλα τα περίεργα μαγικά φίλτρα.
Ένα πρόγραμμα με πολλή χαρά, μαγικά φίλτρα και μαγικές καταστάσεις από το ΧΑΡΥ ΠΟΤΕΡ και τη μεγάλη του βοηθό που μας γέμισε με όμορφες εκπλήξεις.
Βέβαια δεν έλειψε και το παραδοσιακό μας γαϊτανάκι.Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Σοφία που μας προσέφερε ένα μαγικό πρόγραμμα με πολλή φαντασία και κέφι….
ΟΙ ΑΡΛΕΚΙΝΟΙ
ΑΛΚΥΟΝΗ-ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ
Οι ηλιόλουστες μέρες που διανύουμε μας έδωσαν την ευκαιρία να ασχοληθούμε με το μύθο της Αλκυονης
Και φυσικά ασχοληθήκαμε και με την αμυγδαλιά.
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Κουκλοθέατρο
Την Τρίτη επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας η ομάδα ARTOO PASSPARTOO και μας παρουσίασε την κουκλοθεατρική παράσταση < ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΛΙΝΟ>
Με αυτό το διασκεδαστικό τρόπο άρχισαν οι ετοιμασίες μας γι την πιο χαρούμενη γιορτή, τις Απόκριες.
ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΕΣ steam
Πώς μπορούμε να παίξουμε με το χειμώνα’
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΆ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΊΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΟΎΜΕ.
Ζωγραφίσαμε την επιφάνεια χαρτιού με αφρό ξυρίσματος και σταγόνες χρώματος ώστε να φτιάξουμε μία επιφάνεια που να μοιάζει με μάρμαρο.
στη συνέχεια με κόλλα σχεδιάσαμε μια χιονονιφάδα,και της ρίξαμε αλάτι. Τέλος χρωματίσαμε τη χιονονιφάδα με σταγόνες χρωματιστού νερού.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
Σε συνέχεια της θεματικής του χειμώνα παίξαμε με το φως και το σκοτάδι. Για να γίνει κατανοητό από τους μαθητές κάναμε την εξής κατασκευή
ζωγραφίσαμε χιονάνθρωπους και χειμωνιάτικα τοπία με μαρκαδόρους πάνω σε διαφανείς φακέλους, Στη συνέχεια βάλαμε μαύρο χαρτόνι μέσα στους φακέλους και η ζωγραφιά χάθηκε μαγικά. Τέλος με ένα χάρτινο φακό η ζωγραφιά εμφανίστηκε ξαφνικά.
ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΕΔΩ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
1. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα
Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο
Τα εργαστήρια απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες νηπιαγωγείου και στοχεύουν στην αυτοπαρατήρηση και την έτερο παρατήρηση, να παρατηρούν δηλαδή τον εαυτό τους
και τους άλλους, μέσα από μία μικρογραφία της κοινωνίας -το σχολείο, και να αποδέχονται τη διαφορετικότητα ως κάτι ξεχωριστό και πολύτιμο. Έχουν ευελιξία ως προς το ότι κάποιες
από τις προτεινόμενες δραστηριότητες μπορούν να παραληφθούν -εάν δεν ελκύουν το ενδιαφέρον και την προσοχή των παιδιών, και αντίστοιχα νέες δραστηριότητες που
θεωρούνται ότι ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ομάδας τη συγκεκριμένη στιγμή μπορούν να ενσωματωθούν στο πρόγραμμα και να συσχετιστούν με τους στόχους που επιδιώκονται.
Στο εργαστήρι μέσα από ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιούνται τεχνικές θεάτρου,πίνακες ζωγραφικής, δραματοποίηση, φύλλα εργασίας, κατασκευές, εικόνες και θεατρικό
παιχνίδι.
Στα πλαίσια της υλοποίησης, σήμερα επισκεύθηκε το σχολείο μας η ομάδα ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ και παρουσίασε τη διαδραστική παράσταση ΜΠΕΣ ΣΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥ.
Η δράση αυτή αποτελεί την αφόρμηση για την υλοποίηση του εργαστηρίου δεξιοτήτων καθώς και στην υλοποίηση του νέου προγράμματος σπουδών ενεργός πολίτης.
Φτιάξαμε τα δεντράκια των συναισθημάτων
Κάναμε το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων «αλληλοσεβασμός διαφορετικότητα »
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ
ΤΜΗΜΑ 1
Αυτή την εβδομάδα το τμήμα 1 ασχολήθηκε με το φαινόμενο της χειμερίας νάρκης.
Σε αυτό το πλαίσιο τα νήπια κατασκεύασαν τη σπηλιά της αρκούδας.
Βάψαμε την σπηλιά της αρκούδας για να βάλουμε μέσα τις αρκούδες
Φτιάξαμε την αρκούδα να κοιμάται στην φωλιά της
Φτιάξαμε τα ρούχα του χειμώνα
Φτιάξαμε στο μάθημα τον αγγλικών τον χιονάνθρωπο και του κολλήσαμε τα ρούχα του