ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ microbit R1

Στα πλαίσια του steam και της ενασχόλησής μας με τη ρομποτική προσεγγίσαμε για πρώτη φορά ως αρχάριοι το ρομποτάκι microbit R1 και μάθαμε τα πρώτα βήματα προγραμματισμου.

Με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, τα νήπια ήρθαν σε επαφή με τους τρόπους που μπορούμε να κάνουμε προγραμματισμό.

η πρώτη μας προσπάθεια είχε σχέση με τον προγραμματισμό μίας καρδούλας στα led του ρομπότ που την προγραμματίσαμε να αναβοσβήνει

462576222 793749066166422 4602221435365806701 n

 

 

462582786 902154495210460 1965191443602096102 n

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΌ ΔΑΣΟΣ

Ξεκινήσαμε τη διερεύνηση του θέματος φθινόπωρο παρατηρώντας στην αυλή την αλλαγή της φύσης.

Οι μικροί καλλιτέχνες δημιούργησαν μακέτα φθινοπωρινού δάσους και με δικές τους ιδέες κατασκεύασαν με πλαστελίνη και άχρηστα υλικά ζωάκια του δάσους και όχι μόνο. Το αποτέλεσμα της εργασίας τους παρουσιάζει τις δικές  τους απόψεις για το πώς είναι ένα δάσος το Φθινοπωρο

462553528 1107784027443131 7514245190534882797 n462554244 813484510790022 1684768821543608433 n462562889 589608206970667 203408311925458786 n462574218 360870500412556 443475572858498448 n

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ

Αφού κάναμε τη γιορτούλα μας με απαγγελία ποιημάτων τραγουδιών και προβολής ταινιών μικρού μήκους, κάναμε και την παρέλαση 28 oktovriou 724x1024 2 μας ώστε να μας καμαρώσουν οι γονείς μας. μας ώστε να μας καμαρώσουν οι γονείς μας.

462542494 498305166540842 489114614505814007 n

462546158 1270018724188325 3338670468789937182 n

462550595 545523128213751 757264812561579194 n

462562808 1066726625167730 4296494646661339776 n

462565226 551797157434702 5137159064603126681 n

462578411 2813226178848343 4148347470482595644 n

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Στα πλαίσια της προετοιμασίας για τις εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου και προκειμένου να αντιληφθούν οι μαθητές στοιχεία από το έπος του ’40, υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την ομάδα συνγκινισις με θέμα ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ,ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.

 

Μετά το θεατρικό παιχνίδι τα νήπια εκφράστηκαν εικαστικά με ζωγραφιές

462553329 472322135861704 2582287965822758741 n

462582686 912755227394583 8764871652210534677 nΣτο ολοήμερο τμήμα ζωγράφισαν το στρατιώτη και κατέγραψαν τις σκέψεις του

460416402 556103903748770 3867363418268756437 n

462559883 1388301268793176 5519758315321549061 n

462570285 1343585926813562 6323386121936673713 n

462570296 1046426543875046 2963207104321107314 n

462574686 565137992713914 4020097989168148744 n

CODE WEEK 2024-2025

Το Νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στην Ευρωπαική Εβδομάδα CODE WEEK ως μέρος της συμμαχίας που διοργανώθηκε με τίτλο Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ σε συνεργασία με νηπιαγωγεία από την Ελλάδα και άλλες χώρες της Ευρώπης.

Οι μαθητές σε ομάδες ή ατομικά, με βάση τον πίνακα “ΤΑ ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ” του Ολλανδού ζωγράφου Βίνσεντ βαν Γκογκ δημιουργούν με κώδικα τη/τις δική-ές τους ανθοδέσμη-ες.

Αρχικά παρατηρούν τον πίνακα και τον αναλύουν για τις τεχνικές, υλικά, τεχνοτροπίες που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος.

Έπειτα συζητούν και ξεχωρίζουν τα μέρη των ηλιοτρόπιων (σπόροι, πέταλα, βλαστός/μίσχος, φύλλα). Ο/η εκπαιδευτικός δείχνει και τις αντίστοιχες καρτέλες

Αποφασίζουν ανά ομάδα ή ατομικά ποια λουλούδια θα δημιουργήσουν στο δικό τους βάζο και με ποια υλικά. Για παράδειγμα παπαρούνες ή μαργαρίτες ή τουλίπες κα. κατασκευάζοντάς τα ή με χαρτόνι ή με υλικά της φύσης ή ανακυκλώσιμα υλικά ή lego κα.

Κάθε ομάδα ή μαθητής τοποθετεί τις καρτέλες για τον κώδικα που θέλει να χρησιμοποιήσει ώστε να συνθέσει τη/τις δική-ές τους ανθοδέσμη-ες. Έχοντας μπροστά του ένα βάζο είτε με χαρτόνι είτε ζωγραφισμένο είτε με όποιο άλλο υλικό που επιθυμεί δημιουργεί τον κώδικα με τις καρτέλες. Για παράδειγμα:

ΜΙΣΧΟΣ – ΜΙΣΧΟΣ – ΜΙΣΧΟΣ – ΣΠΟΡΟΙ – ΣΠΟΡΟΙ – ΣΠΟΡΟΙ – ΠΕΤΑΛΑ – ΠΕΤΑΛΑ – ΠΕΤΑΛΑ – ΦΥΛΛΑ – ΦΥΛΛΑ – ΦΥΛΛΑ – ΦΥΛΛΑ – ΦΥΛΛΑ – ΦΥΛΛΑ.

Αφού έχει φτιάξει τον κώδικα που επιθυμεί τοποθετεί τα υλικά και το είδος του λουλουδιού που έχει αποφασίσει να συνθέσει μέσα στο βάζο. Αν έβαλε, όπως παραπάνω 3 φορές το μίσχο θα ζωγραφίσει/τοποθετήσει τρεις μίσχους στο βάζο, έπειτα τρεις κύκλους σπόρων κ.ο.κΜπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις των σχολείων στον παρακάτω σύνδεσμο:

.https://padlet.com/despoinab1984/our-bouquet-bd4ormeaa93xvelb

photo 2024 10 21 10 26 07 1



Λήψη αρχείου

 

ΛΙΑ Η ΤΕΛΕΙΑ

«Φτιάξε κάτι… Έστω μια τελεία… κι ό,τι βγει…»

Η Λία λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει. Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη. Ξέρει πως όλοι κρύβουμε μέσα μας μια σπίθα δημιουργίας και πως μια τελεία δεν σημαίνει πάντα ένα τέλος. Μπορεί να σημαίνει και μια αρχή…

Ένα υπέροχο βιβλίο που ενθαρρύνει τα παιδιά να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους.

Στην αρχή της χρονιάς, τότε που τα παιδιά χρειάζονται ενθάρρυνση και κίνητρα να πιστέψουν στον εαυτό τους και στις δυνατότητές τους, επεξεργαστήκαμε το αριστούργημα του Πίτερ Ρέινολντς “Η τελεία”

Ζωγραφίσαμε τις δικές μας τελείες, τις μεταμορφώσαμε, τους δώσαμε φωνή

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Σήμερα 4 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα των ζώων

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι μια ευκαιρία να γιορτάσουμε και να αναγνωρίσουμε τη σημασία της ζωής που μας περιβάλλει. Τα ζώα, από τα πιο κοινά μέχρι τα πιο σπάνια και εξωτικά, μας αποκαλύπτουν συναρπαστικά στοιχεία για τη φύση τους, τη συμπεριφορά τους και τις μοναδικές ικανότητές τους. Πολλά από αυτά τα πλάσματα επιδεικνύουν αξιοθαύμαστες ιδιότητες που προκαλούν δέος και σεβασμό για τον πλούτο της βιοποικιλότητας στον πλανήτη μας.

Με τη βοήθεια της ΑΙ προσκαλέσαμε στην τάξη και φωτογραφηθήκαμε τα αγαπημένα μασ άγρια ζώα.

461867073 8599223860116276 1579014234909463478 n461876844 578755087819469 3788337488182261194 n461876848 551579964255283 5503525039904006485 n462124546 489449064089815 881185779222182198 n

ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Τα παιδιά συνεχίζουν την εξοικείωσή τους με τους κανόνεσ καλής συμπεριφοράς.

Γνωρίσαμε το τερατάκι που κρύβουμε όλοι μέσα μας, το Τζάτζαλο και μας αναστατώνει

Μας ενοχλεί και μας βάζει να κάνουμε σκανδαλιές και ζουζουνίσματα.

 

Καταθέσαμε όλοι μας την εμπειρία με το Τζάτζαλό μας. Τι μας βάζει να κάνουμε και αισθανόμαστε άβολα.

Όμως συμφωνήσαμε να συμμορφώσουμε το Τζάτζαλο  μας και να του αλλάξουμε τρόπους.

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας τζατζαλάκια στο διαδραστικό πίνακα σε συνεργατική προσπάθεια ώστε να μάθουμε τα οφέλη της συνεργασίας.

460964479 7982390405215995 5565756920931076438 n

Με τη βοήθεια του λογισμικού ΕΛΠΕιΔΑ, καταγράψαμε τις απόψεις μας για το βοβλίο και ανακαλύψαμε ότι άρεσε στην πλειοψηφία.

460416402 556103903748770 3867363418268756437 n

  Τα νήπια εκτύπωσαν τις ηλεκτρονικές τους ζωγραφιές και διατύπωσαν την επιθυμία να τις κόψουμε και να φτιάξουμε μία ομαδική εργασία.

460519607 422952160423531 980406880267823165 n

Η ομαδική μας εργασία με τα στατιστικά μας στοιχεία ολοκληρωμένα. Τα νήπια μαθαίνουν να εκτυπώνουν και να γράφουν το όνομά τους στο πληκτρολόγιο.

460590415 1673400629892462 4475044449010507413 n

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2024-2025

Σεπ 2024

Αγαπητοί γονείς, ο Αγιασμός για το ξεκίνημα της σχολικής μας χρονιάς 2024-2025, θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας, την Τετάρτη 11-9-2024 και ώρα 08:30, το πρωί.

Σας περιμένουμε μικρούς και μεγάλους, μ’ ένα πλατύ χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά για μια χρονιά γεμάτη δημιουργίες και πρόοδο!!

Καλή μας αρχή!!!