Β υποχρεωτικό τμήμα
Α υποχρεωτικό Τμήμα
4ος Θεματικός Κύκλος
Δημιουργώ και Καινοτομώ Υποθεματική: Ρομποτική, STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες,
Θεματική ενότητα: «Μικροί Μετεωρολόγοι»
Στόχοι του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν τα παιδιά να παρατηρούν τον καιρό με σχολαστικότητα, να καταγράψουν σχετικές πληροφορίες και να διακρίνουν τα καιρικά φαινόμενα. Να εμπλουτίσουν ανάλογα το λεξιλόγιό τους και να κατανοήσουν ότι η πρόβλεψη του καιρού πραγματοποιείται από τους ειδικούς με την χρήση ειδικών εργαλείων.
Ξεκινήσαμε απλώνοντας μπουγάδα. θα στεγνώσουν τα ρούχα; γιατί είναι Χειμώνας; Πώς θα μάθουμε αν βρέξει;
Αποφασίσαμε να καταγράφουμε καθημερινά τον καιρό, που μπορούμε να τον δούμε, να τον αισθανούμε και να τον ακούσουμε. Αν είναι καλός, απλώνουμε την μπουγάδα.
Αν δεν είναι καλός, δεν απλώνουμε αλλά μπορούμε να παίξουμε στην τάξη με τη βροχή και τον ανεμοστρόβιλο.
Πώς όμως, μπορούμε να μάθουμε τι καιρό θα κάνει τις επόμενες ημέρες για να δούμε αν θα απλώνουμε τις μπουγάδες μας; Είδαμε ένα μετεωρολογικό δελτίο στον Η/Υ. Αποφασίσαμε να γίνουμε μετεωρολόγοι. Και πώς θα συλλεξουμε τα στοιχεία για την πρόγνωση του καιρού;
Στείλαμε έναν πύραυλο στο διάστημα!
Τώρα που έχουμε τα δεδομένα, φτιάχνουμε τα εργαλεία μας (ανεμόμετρο)……
…….και μπορούμε να γίνουμε μετεωρολόγοι για πούμε το Δελτίο Καιρού.
Α υποχρεωτικό Τμήμα
4ος Κύκλος
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥ-ΖΗΝ
Ασφάλεια στο δρόμο: Ασφαλώς..κυκλοφορώ
Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, να εξοικειωθούν με τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
Γνωρίσαμε βασικά σήματα του ΚΟΚ, τραγουδήσαμε για το φανάρι τον Φανούρη, φτιάξαμε φανάρια για τα οχήματα, οδηγήσαμε και περπατήσαμε με ασφάλεια σε αυτοσχέδιο δρόμο που φτιάξαμε μέσα στην τάξη για να πάμε σε αγώνα στο γήπεδο μπάσκετ (δωρεά των γονέων του Δημήτρη Παππά).






















