Εν τω μεταξύ στο ξέφωτο ενός καταπράσινου δάσους αρκετά μακριά από το παλάτι, η Χιονάτη είχε συνάντηση με τους φίλους της τα ζώα και τα πουλιά.
«Καλά μου ζωάκια…» λέει η Χιονάτη «τι λέτε, θα έρθει επιτέλους η Άνοιξη στο χωριό μας ή όχι; Γιατί άραγε το κρύο και οι ιώσεις δε λένε να σταματήσουν»;
Τα ζωάκια έμειναν σιωπηρά… Δε μπόρεσαν να απαντήσουν, γιατί παρά τη χαρά τους που συνάντησαν τη φίλη τους μετά από ένα μήνα, ήταν πολύ στεναχωρημένα! Απ’τη μία το κρύο, απ’την άλλη ο Κορονοϊός… Κανένας δεν ήθελε να τα επισκεφτεί στο δάσος για να μην κολλήσει! Κανείς, εκτός απ’τη Χιονάτη… Κάθησαν μαζί αρκετή ώρα αναπολώντας τις όμορφες ηλιόλουστες μέρες στο δάσος πριν την απειλή του ιού.
(https://www.youtube.com/watch?v=asfOClpivvc)
Συζήτησαν, γέλασαν, χόρεψαν… με προφύλαξη όμως… Φόρεσαν όλοι/ες μάσκα και γάντια για να μην πεταχτούν σταγονίδια απ’το στόμα τους ή τους ξεφύγει κανένα… «αψού»!
Όταν η συζήτησή τους τελείωσε, η Χιονάτη ανέβηκε στο άσπρο της άλογο και πήρε το δρόμο για το παλάτι… Σκοτάδι απλώθηκε παντού και όλοι πλέον ήταν μαζεμένοι στα σπίτια τους με ασφάλεια. Τα κουνελάκια, τα ελάφια, οι σκίουροι, τα ρακούν και άλλα ζωάκια ονειρεύτηκαν εκείνο το βράδυ τη φύση να είναι πλημμυρισμένη από χιλιάδες χρώματα και τα χαρούμενα τραγούδια των πουλιών να γεμίζουν τον ουρανό με απίστευτες μελωδίες…
(Συγγραφή, επιμέλεια παραμυθιού: Θωμαΐς Γκιουλέ)
Εσείς παιδιά, συναντήσατε την «Άνοιξη»; Και τι δώρο σκέφτεστε να στείλετε στα ζωάκια του δάσους τώρα που είναι μόνα τους περιμένοντας την Άνοιξη με το ζεστό ήλιο, το γαλανό ουρανό και τα ανθισμένα λουλούδια; Να τους στείλουμε κάποιες ζωγραφιές με αφορμή τη μουσική – βίντεο που ακούσαμε την προηγούμενη φορά;
(https://www.youtube.com/watch?v=I_XTzjUOdGc)
Περιμένουμε με χαρά τις ζωγραφιές που κάνατε για να μοιραστούμε όσα νιώθουμε για την Άνοιξη που όλοι/ες μας αγαπάμε!
Για τους γονείς/κηδεμόνες: Ήδη κάποια παιδιά του σχολείου μας, εκδήλωσαν ενδιαφέρον απ’την προηγούμενη εβδομάδα και έκαναν – όπως μάθαμε – υπέροχες ζωγραφιές (μεταξύ άλλων δημιουργιών). Ευχαριστούμε για τις προσπάθειες όλων των παιδιών και περιμένουμε έργα (σε φωτογραφίες – μόνο τις ζωγραφιές με το μικρό όνομα του μαθητή/τριας, το επώνυμό του/της και το τμήμα του/της, π.χ. Χρυσάνθη Κ., Β’ Υποχρεωτικό Τμήμα) με αποστολή στο e-mail του σχολείου. Εάν κάποιοι μαθητές ή μαθήτριες δεν ήθελαν ή δε μπόρεσαν να ασχοληθούν, δεν πειράζει! Την επόμενη φορά που θα έχουν την επιθυμία…
Με τις πασχαλινές μας δημιουργίες πώς τα πάμε;
Τα «λαζαράκια» όπως είδατε στην προηγούμενη επικοινωνία μας είναι ένα απ’τα παραδοσιακά έθιμα που έχουμε στη χώρα μας στην προετοιμασία μας για τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας.
Μεγάλη Εβδομάδα είναι οι μέρες των παθών του Χριστού μας (όλες οι δυσκολίες – βασανιστήρια που πέρασε) μέχρι την ημέρα που Αναστήθηκε.
Να και μερικά άλλα έθιμα που συνηθίζουμε στην πατρίδα μας -εκτός από τα «λαζαράκια» για να γιορτάζουμε το Πάσχα με την οικογένειά μας και άλλα αγαπημένα μας πρόσωπα!
Συμβουλή! Είναι μια ευκαιρία να μιλήσετε με τα παιδιά για τις Άγιες αυτές ημέρες του Πάσχα και να σας εκφράσουν τις σκέψεις, εμπειρίες και διαφορετικά βιώματα σε σχέση με παλαιότερα χρόνια.
Βασικοί παιδαγωγικοί στόχοι (εκτός της ανάπτυξης του θρησκευτικού αισθήματος) είναι «η επικοινωνία» και «η αυτοέκφραση» των παιδιών. Το να «ξεδιπλώσουν τον εσωτερικό τους κόσμο» ως αποτέλεσμα των τωρινών βιωμάτων τους. Η ειλικρινής εξωτερίκευση των συναισθημάτων βελτιώνει σημαντικά τους δεσμούς στα μέλη μιας οικογένειας! Κάτι σημαντικό για όλους/ες μας…
Η ενεργοποίηση και εμψύχωση των παιδιών αποτελεί κοινό στόχο όλων των εκπαιδευτικών μιας σχολικής κοινότητας, τα μέλη της οποίας βρίσκονται αναγκαστικά σε… απόσταση. Οι θετικοί στόχοι στη διαδικασία της μάθησης – αλλά και στη ζωή γενικότερα – είναι αυτοί που νοηματοδοτούν ποιοτικά την ύπαρξη μας!
Εύχομαι από καρδιάς Καλή Ανάσταση στις οικογένειες και στις ζωές όλων σας!
(https://www.giortazo.gr/2018/04/blog-post_65.html)
Με εκτίμηση,
Θωμαΐς Γκιουλέ (Νηπιαγωγός)