Ανακαλύπτω το αρχικό γράμμα του ονόματός μου
Θεματικός κύκλος: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥ ΖΗΝ”Μαθαίνουμε να ζούμε μαζί :Πρόληψη της βίας μέσα από την αποδοχή και την ενσυναίσθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ :ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΓΑΠΑΝΕ(Μαρία Κουτσανοπούλου και οι μαθητές του 1ου ολοήμερου Νηπιαγωγείου Παλαιοκάστρου)
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων αξιοποιήσαμε το παραμύθι :”Τα χέρια δε χτυπάνε ,τα χέρια αγαπάνε” Στη συνέχεια συζητήσαμε και τα παιδιά κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το πιο σπουδαίο πράγμα που κάνουν τα χέρια είναι με τις πράξεις τους να δείχνουν την ΑΓΑΠΗ. Παίξαμε ένα παιχνίδι με χρωματιστές καρδιές :κάθε παιδί κρατούσε το μισό μιας χρωματιστής καρδιάς και με τη μουσική έψαχνε στο χώρο να βρει το παιδί με το άλλο μισό ώστε να ενώσουν τα κομμάτια και να δημιουργήσουν την αγάπη. Τέλος καταγράψαμε τις σκέψεις των παιδιών για το τι μπορούν να κάνουν “τα χέρια που αγαπάνε “όπως να αγκαλιάσουν, να βοηθήσουν, να παίξουν, να δημιουργήσουν ,να μαζέψουν λουλούδια Οι ιδέες αυτές αποτυπώθηκαν μέσα σε χαρούμενες ζωγραφιές .
Φθινόπωρο
Η πρώτη μας μέρα
Μια χρονιά γεμάτη αναμνήσεις !
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης με οικολογικό μήνυμα «Ο Βασιλιάς του Βυθού και το μυστήριο των χαμένων μαργαριταριών »
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων της φετινής χρονιάς για την προστασία του περιβάλλοντος με θέμα «Η γη στα χέρια μας ,μαθαίνω να προστατεύω το περιβάλλον » και με την ευκαιρία της λήξης της σχολικής χρονιάς το Νηπιαγωγείο παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση (από την ομάδα «Το μαγικό πεφταστέρι») με θέμα : “Ο Βασιλιάς του Βυθού και το μυστήριο των χαμένων μαργαριταριών ”Η παράσταση ήταν διαδραστική .Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Τα παιδιά σε κάθε ομάδα έγιναν ψαράκια με κουστούμια και συμμετείχαν σε δράσεις του θεατρικού.
Παιχνίδια στην αυλή στο μάθημα των Αγγλικών
5 Ιουνίου Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία στις 5 Ιουνίου γιορτάζεται ίου κάθε χρόνο. Στο νηπιαγωγείο μιλήσαμε για την ανακύκλωση ,για την εξοικονόμηση ενέργειας για την αγάπη προς τη φύση. Επεξεργαστήκαμε το ποίημα του Γιώργου Κρόκου και τα παιδιά εκφράστηκαν μέσα από τη ζωγραφική αποτυπώνοντας με χρώματα τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.
Έχω φίλο μου πιστό
ένα δέντρο φουντωτό.
Συμφωνία του ‘χω κάνει
με χαρτί και με μελάνι.
Να του δίνω εγώ νερό.
Να μου δίνει αυτό χορό.
Να παινεύω τα πουλιά του.
Να του λέω σ’ αγαπώ.
Να μου δίνει τον καρπό.
Ν’ αγκαλιάζω τον κορμό του.
Να με λέει κι αδερφό του.
Και να ζήσουμε μαζί
όσο ζω κι όσο θα ζει.
Γιώργης Κρόκος