Ήρθαν τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας!
Στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων μας, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με αγαπημένα χριστουγεννιάτικα παραμύθια, όπως «Γίνε Αϊ Βασίλης» και «Ένα γράμμα για τον Αϊ Βσίλη». Αφού τα διαβάσαμε και τα συζητήσαμε, τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι τους έκανε εντύπωση και τους άρεσε περισσότερο. Δεν έλειψε και η κατασκευή μιας χειμωνιάτικης πολιτείας, αφού τα Χριστούγεννα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον χειμώνα.
Στη συνέχεια, περάσαμε σε δημιουργικές δραστηριότητες, τόσο ατομικές όσο και ομαδικές. Ομαδικά, τα παιδιά έφτιαξαν έναν χιονάνθρωπο από αφρό και σόδα, μια έντονα αισθητηριακή εμπειρία που τους προκάλεσε ενθουσιασμό, καθώς όλα ήθελαν να τον αγγίξουν, να τον εξερευνήσουν και να συμμετέχουν στο ντύσιμο και τον στολισμό του.
Επιπλέον, δημιούργησαν ένα χριστουγεννιάτικο τοπίο με τέμπερες, μέσα από το οποίο εξέφρασαν τη χαρά, τη συνεργασία και τη φαντασία τους, νιώθοντας περήφανα για το κοινό τους έργο.
Μια από τις πιο ξεχωριστές χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας ήταν το χριστουγεννιάτικο δέντρο–ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης. Τα παιδιά δημιούργησαν ένα δέντρο από κυλίνδρους, τους οποίους αριθμήσαμε από το 1 έως το 24, μαθαίνοντας με παιγνιώδη τρόπο την αρίθμηση και την έννοια της αντίστροφης μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα. Κάθε αριθμός αντιπροσώπευε μια μέρα του Δεκεμβρίου, ενώ το αστέρι στην κορυφή ολοκλήρωσε τη σύνθεση, δίνοντας στο δέντρο μας γιορτινή λάμψη. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, παρατηρούσαν τη σειρά των αριθμών και ένιωθαν χαρά και ανυπομονησία καθώς πλησιάζουμε όλοι μαζί τη μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων.
Στις ατομικές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους μέσα από ποικίλες κατασκευές. Δημιούργησαν χαριτωμένα ταρανδάκια, κάρτες, χριστουγεννιάτικα δεντράκια, στολίδια από πηλό και λαμπερές χιονονιφάδες, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά και τεχνικές. Ιδιαίτερη χαρά τους προκάλεσε η χρήση του γκλίτερ, το οποίο έδωσε στις κατασκευές τους λάμψη και γιορτινό χαρακτήρα, κάνοντάς τες να ξεχωρίζουν. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, τα παιδιά εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα, την προσοχή και την υπομονή τους, ενώ παράλληλα ένιωθαν περήφανα για το προσωπικό τους έργο. Κάθε κατασκευή ήταν μοναδική, αντικατοπτρίζοντας την προσωπικότητα και τις ιδέες κάθε παιδιού, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ζεστής, χαρούμενης και άκρως χριστουγεννιάτικης ατμόσφαιρας στην τάξη μας.





















































































































































































































