Φθινοπωρινά φρούτα

 

 

-Φρούτα από δέντρα ή φυτά.Οι καρποί των δέντρων.

Τα παιδιά ταξινομούν τα φρούτα ανάλογα με το αν προέρχονται απόδέντρα ή φυτά.π.χ.το μήλο, το αχλάδι,το πορτοκάλι και το ρόδι προέρχονται από δέντρα ενώ το σταφύλι από φυτό.Στη συνέχεια μοιράζουμε στα παιδιά εικόνες φρούτων και τους ζητάμε να τις αντιστοιχίσουν με τις εικόνες των δέντρων ή των φυτών από τα οποία παράγονται και να μας το εκφράσουν λεκτικά.Για παράδειγμα

-το μήλο είναι καρπός της μηλιάς

-το αχλάδι είναι καρπός της αχλαδιάς

-Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα φρούτα του φθινοπώρου

-Παροιμίες και αινίγματα με φρούτα

Ποιο φρούτο αναστενάζει για λάδι?(το αχλάδι)

Είμαι τόπι κόκκινο,αν με καθαρίσεις,

άσπρο νόστιμο καρπό αμέσως θ’αντικρύσεις.Τι είναι?((το μήλο)

Παροιμίες.

-Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει

Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα.

-Φρουτοδοκιμές γεύσης.Ετοιμάζουμε μαζί με τα παιδιά φρουτοσαλάτα και αφού τη φάμε συζητάμε για τις γεύσεις και την αξία των φρούτων για την υγεία μας.Στη συνέχεια καταγράφουμε ομαδικά τα φρούτα που χρησιμοποιήσαμε  και τις ποσότητες

-Χειροτεχνία

-Μυθολογία.Άθλος του Ηρακλή.Τα χρυσά μήλα των εσπερίδων

Έργα τέχνης με θέμα τα μήλα.Επεξεργαζόμαστε μαζί με τα παιδιά τους πίνακες και τους περιγράφουμε.

-Επεξεργασία δημοτικού τραγουδιού με θέμα τη μηλιά.

Αφήστε μια απάντηση