Κυκλοφοριακή αγωγή, ψηφιακή εννοιολογική χαρτογράφηση.

Την πρώτη εβδομάδα της τηλεκπαίδευσης λόγω covid-19, συνεχίσαμε να δουλεύουμε με τα παιδιά πάνω σε ένα θέμα που είχαμε ανοίξει τις ημέρες που πηγαίναμε δια ζώσης στο νηπιαγωγείο. Εκεί ο εννοιολογικός μας χάρτης είχε γίνει σε ένα μεγάλο χαρτί, του μέτρου, με το σκεπτικό να έχουμε άμεση και διαρκή επαφή με τις πρότερες γνώσεις των παιδιών επί του θέματος, με τις προσδοκίες τους, αλλά και με τους τρόπους που περιμένανε τα παιδιά να μάθουν πράγματα για το θέμα μας. Με το κλείσιμο των σχολείων δεν ήταν δυνατή αυτή η επαφή.. έτσι, μεταφέραμε τον εννοιολογικό μας χάρτη σε ψηφιακή μορφή, χρησιμοποιώντας το web 2.0 εργαλείο δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών coggle.it. Είδαμε με τα παιδιά τον νέο μας ψηφιακό εννοιολογικό χάρτη, θυμηθήκαμε και πάλι τα όσα είχαμε γράψει στον χειρόγραφο εννοιολογικό μας χάρτη και συνεχίσαμε να εργαζόμαστε πάνω στο θέμα μας, που τα ίδια τα παιδιά είχαν βαφτίσει: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»

Δημοσιεύθηκε στην Ψηφιακά εργαλεία για εννοιολογική χαρτογράφηση και χαρακτηρίσθηκε , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.