Κουκλοθέατρο στο σχολείο μας…!

125 12

Την Παρασκευή 14/10 επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι εξαιρετικές κουκλοπαίχτριες Χριστίνα και Λίτσα Μπήτιου. Παρακολουθήσαμε το κλασικό παραμύθι “Ο Παπουτσωμένος Γάτος” και οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν από τις εντυπωσιακές χειροποίητες κούκλες αλλά και από την πλοκή του έργου. Η συμμετοχή τους στην εξέλιξη της ιστορίας ήταν συνεχής και πολύ ζωηρή.Με το ζωντάνεμα λοιπόν της κούκλας μέσα στο κουκλοθέατρο το παιδί ζει ταυτόχρονα το φανταστικό και το πραγματικό και μαγεύεται απ΄αυτό. Γίνεται η υλοποίηση των ονείρων του και μια ταύτιση των δικών του καταστάσεων με αυτές της κούκλας.

Χριστίνα και Λίτσα, για άλλη μια φορά σας ευχαριστούμε για τις τόσο μαγικές στιγμές που μας προσφέρετε…

Δράσεις με αφορμή παγκόσμιες ημέρες του Οκτωβρίου

.jpg

Ο δεύτερος μήνας του Φθινοπώρου έχει πολλές και ενδιαφέρουσες Παγκόσμιες Ημέρες οι οποίες μας έδωσαν την αφορμή να μάθουμε πολλά νέα πράγματα .Παίξαμε,δημιουργήσαμε,χαρήκαμε,γελάσαμε.

Αλλά ας πάρουμε τα θέματα από την αρχή.

1 Οκτωβρίου

 Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων.

Γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.

Εμείς μιλήσαμε για τους δικούς μας αγαπημένους παππούδες και γιαγιάδες και τι κάνουμε παρέα με αυτούς.Κάναμε Κατασκευές για τον παππού και τη γιαγιά .

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αυτή ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα:OIΚΟΓΕΝΕΙΑ, θέμα που αρέσει σε όλα τα παιδιά μιας και τους δίνεται η δυνατότητα να μας παρουσιάσουν την οικογένειά τους μέσα από φωτογραφίες και συζητήσεις στην ολομέλεια της τάξης. 

4  Οκτωβρίου

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Εμείς μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας κατοικίδια ή για αυτά που θα θέλαμε να είχαμε.

Φέραμε στο σχολείο και το αγαπημένο μας λούτρινο ζωάκι και το παρουσιάσαμε στην παρεούλα μας!

Παγκόσμια Ημέρα Χαμόγελου

Γιορτάζεται κάθε χρόνο την πρώτη Παρασκευή του Οκτωβρίου με πρωτοβουλία του αμερικανού γραφίστα Χάρβεϊ Μπολ (1921-2001), σχεδιαστή της χαμογελαστής φατσούλας (smiley).

Το σύνθημα της Παγκόσμιας Ημέρα Χαμόγελου είναι: «Κάνε μια πράξη καλοσύνης. Βοήθησε ένα πρόσωπο να χαμογελάσει». Τα άτομα ενθαρρύνονται να ανταλλάσσουν χαμόγελα για να δημιουργήσουν, έστω και για μια ημέρα, μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στον πλανήτη.

Συζητήσαμε για το πότε χαμογελάει ο καθένας μας,τί τον κάνει χαρούμενο,παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε εικόνες και κάναμε υποθέσεις,π.χ. γιατί είναι χαρούμενο το παιδάκι στη φωτογραφία,πού μπορεί να βρίσκεται κλπ. 

Πάρτε μια ιδέα από τις δράσεις μας αυτές!!! και έπεται και συνέχεια… 

Πρώτες Δραστηριότητες (μέρος 2ο).

girl gbbee0b801 1920

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου, σας παρουσιάζουμε ένα βιντεάκι με δραστηριότητες των πρώτων ημερών και του 2ου τμήματος του σχολείου μας. Τα παιδιά ανακαλύπτουν την τάξη τους, χρησιμοποιούν νέα υλικά, παίζουν με καινούρια παιχνίδια, χτίζουν νέες σχέσεις και φιλίες και μαθαίνουν να επιλύουν τις διαφορές τους. Στο βίντεο θα δείτε ένας μέρος της καθημερινότητας μας, κυρίως αυτό που λαμβάνει χώρα κατά την διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.

9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2022

football gadc809263 1920

Στο πλαίσιο της εναρμόνισης του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022 με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, με κοινό σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία εφ’ όρου ζωής, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κ. Χρήστος, γυμναστής της αθλητικής ομάδας Prschool sports kids. Μας βοήθησε να γνωρίσουμε καλύτερα μερικά από τα αγαπημένα μας αθλήματα. Ξεκινήσαμε κάνοντας το απαραίτητο ζέσταμα, παίξαμε μπάσκετ, πηδήξαμε εμπόδια, ρίξαμε σφαίρα και κάναμε σκυταλοδρομίες.

Αυτή η μέρα θα μας μείνει αξέχαστη….δείτε παρακάτω γιατί…!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο μας!

.jpg

Μία νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε στο Νηπιαγωγείο μας με πολλά παιχνίδια γνωριμίας.

2 βδομάδες προσαρμογής: Γνωρίσαμε νέους φίλους ,θέσαμε τους κανόνες της τάξης για να περνάμε ωραία και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, παίξαμε στις γωνιές ελεύθερα για να γνωρίσουμε τα παιχνίδια, βγήκαμε στην αυλή και παίξαμε και όλοι μαζί και ο καθένας ο,τι ήθελε,κάναμε τις πρώτες μας ζωγραφιές και κατασκευούλες!!!

Ξεκινήσαμε δυναμικά και δημιουργικά και η συνέχεια θα είναι ακόμη πιο ωραία!!! Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!!!

 

 

.jpg

Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ενόψει της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-23 σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:
• Χρήση Μάσκας
1. Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές)
είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό
προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
2. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό
Προσωπικό (ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και
εκπαίδευσης και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), συστήνεται η διαφανής ολοπρόσωπη προστατευτική προσωπίδα ή ειδική υφασμάτινη
μάσκα με διαφανές πρόσθιο τμήμα στο μέρος του στόματος για τους μαθητές ή το προσωπικό, για τις
περιπτώσεις όπου η χειλεοανάγνωση αποτελεί μέσο εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Οι συνοδοί
μαθητών/τριών στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης
(ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) συστήνεται να φέρουν προστατευτική μάσκα.
• Υποχρέωση διενέργειας εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) των μη
εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. και διαχείριση
περιστατικών κορωνοϊού COVID-19
Α. Υποχρέωση διενέργειας εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) των μη
εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.
1. Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι
είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παραγράφων 2 και 3 αντιστοίχως του
άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ. 43107/22.07.2022 (Β’3891) κοινής υπουργικής απόφασης,
όπως εκάστοτε ισχύει, και διαθέτουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID
Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
(Α΄ 87), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α΄ 95) με πληροφορίες σχετικά με την
κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον
κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256) ή
ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, εισέρχονται στις σχολικές μονάδες, στα Κέντρα
Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα
Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), όπου υπηρετούν με την επίδειξη του εν
λόγω πιστοποιητικού ή βεβαίωσης. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης είναι ο/η
Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και του Κ.Ε.ΠΕ.Α.,
αντίστοιχα.
2. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι
δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 1,
υποβάλλονται υποχρεωτικά σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο μία (1) φορά την εβδομάδα με τη
χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού
ελέγχου (PCR) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε
ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με τα οριζόμενα
στις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 (Α΄ 134).
Ο παραπάνω υποχρεωτικός εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται μία (1) φορά
ανά σχολική εβδομάδα, πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την προσέλευση
στη σχολική μονάδα, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης
(ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.). Εάν ο
διαγνωστικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται η ανωτέρω βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου και ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ-ΕΒΠ προσέρχεται στην υπηρεσία του για
παροχή διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου, με την επίδειξη της εν λόγω βεβαίωσης. Εάν το
αποτέλεσμα του εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του
Ε.Ο.Δ.Υ.
3. Υπεύθυνος για τον έλεγχο προσκόμισης πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή της βεβαίωσης
αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου ορίζεται ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής
μονάδας, ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον
και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), αντίστοιχα.
4. Σε περίπτωση μη επίδειξης του πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή μη διενέργειας
εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και επίδειξης της αντίστοιχης βεβαίωσης αρνητικού
εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν τους
επιτρέπεται η είσοδος στην υπηρεσία τους. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης
είναι ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, ή ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων
Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η
Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), ο/η
οποίος/α, εφόσον συντρέχει η περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου, ενημερώνει εγγράφως, χωρίς
καθυστέρηση, τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό/ή Διευθυντή/ντρια
Εκπαίδευσης, προκειμένου να προβούν σε όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. υφίστανται, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου
111 του ν. 4821/2021 και τις εξής συνέπειες:
α. Στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιβάλλεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης
γενικής και ειδικής διάταξης, το ειδικό διοικητικό μέτρο της αναστολής καθηκόντων για επιτακτικούς
λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης. Κατά
τον χρόνο αναστολής καθηκόντων δεν καταβάλλονται αποδοχές και το εν λόγω χρονικό διάστημα δεν
λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον
προσκομίζεται πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου και κατά συνέπεια εκλείψει ο λόγος επιβολής του παραπάνω ειδικού
διοικητικού μέτρου της αναστολής καθηκόντων, αυτή αίρεται με όμοια απόφαση του/της
Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης.
β. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π., όπως αυτοί ορίζονται στις
διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 και 86 του ν. 4547/2018 αντίστοιχα, στην περίπτωση που
παραβαίνουν την υποχρέωση διενέργειας και επίδειξης βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου, το χρονικό διάστημα της μη παροχής εργασίας λόγω αδυναμίας εισόδου στη
σχολική μονάδα ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης του εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. και το
Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια
Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, υποχρεούται να μην κάνει δεκτή την εκ
μέρους τους παροχή εργασίας (διδακτικού και υποστηρικτικού έργου) και απαλλάσσεται για το χρονικό
διάστημα μη παροχής εργασίας από την υποχρέωση καταβολής αποδοχών. Το παραπάνω χρονικό
διάστημα μη παροχής εργασίας από τους εν λόγω εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν λογίζεται
ως ασφαλιστικός χρόνος για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον, στη συνέχεια επιδεικνύεται πιστοποιητικό
ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και κατά
συνέπεια εκλείψει ο λόγος μη παροχής εργασίας από τους εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. κατά
τα παραπάνω οριζόμενα, το Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως εκπροσωπείται από τον/την
Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, αποδέχεται εφεξής την
παροχή εργασίας και καταβάλλει τις ανάλογες αποδοχές.
5. Για το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων εφαρμόζεται
ό,τι κάθε φορά ισχύει στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αντιστοίχως.
Β. Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19 

1. Διαχείριση μαθητή/μαθήτριας, εκπαιδευτικού και μέλους του προσωπικού με συμπτώματα
περιστατικών COVID-19
Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη
COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με
ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων. Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν
χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:
– Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.
– Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά
από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
– Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α
που το φροντίζουν.
– Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση
κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική
προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
– Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση
του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
– Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.
Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα
COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η
σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.
Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο
συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να
επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19,
πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η
διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου
κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).
2. Εάν ένας εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του λοιπού προσωπικού εκδηλώσει
συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε άτομο με λοίμωξη COVID-19 εκτός του χώρου του
σχολείου, παραμένει στο σπίτι και με ευθύνη του ειδοποιείται η σχολική μονάδα. Εάν αυτό συμβεί
όταν είναι στο σχολείο, αποχωρεί από το χώρο του σχολείου μετά από συνεννόηση με τους
υπεύθυνους. Συστήνεται η υποβολή του σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) 

Εν αναμονή του αποτελέσματος, οι ανωτέρω παραμένουν σε απομόνωση κατ΄ οίκον, ενώ το σχολείο
συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.

Γ. Διαχείριση μαθητή/τριας και μέλους του προσωπικού στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test)ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).
Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του
λοιπού προσωπικού ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το
θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.
Ο/Η μαθητής/τρια και το μέλος του προσωπικού που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει
να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την
ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η
μαθητής/τρια ή το μέλος του προσωπικού με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες
τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται
η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.
Δ. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5)
ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο
βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο
πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη
υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν
απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής
βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός
διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο
σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω
απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του
θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο
σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας
(N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.
Ε. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο
Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και
υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο
μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού
χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο
σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.
ΣΤ. Απουσία εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π από την εργασία τους λόγω νόσησης από
κορωνοϊό COVID-19
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά COVID-19 και τίθενται
σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κεφάλαιο Γ της
παρούσας, προκειμένου να δικαιολογήσουν την πενθήμερη απουσία από την εργασία τους, λόγω
νόσησης από τον κορωνοιό COVID-19, επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και
αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet),
σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού
ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986
επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στην Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση
θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π νοσηλευτεί
αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19, η απουσία του δικαιολογείται
για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ.
4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη
Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του νοσοκομείου.
Ζ. Απουσίες μαθητών/τριών λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19
Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών/τριών που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά
COVID-19 και τίθενται σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο
κεφάλαιο Γ του παρόντος, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες
επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση
των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020
(Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική
υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στη
Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που
ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19 οι
απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας
του/της, με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και
την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του
νοσοκομείου.
• Εφαρμογή και παρακολούθηση τήρησης των μέτρων
1. Ο/Η Διευθυντής/ντρια/Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας και ο Σύλλογος Διδασκόντων, είναι
υπεύθυνοι για την ορθή και ενιαία εφαρμογή των μέτρων που περιγράφονται στην παρούσα και για τη
λήψη των κατάλληλων μέτρων ασφάλειας και προφύλαξης μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και λοιπού
προσωπικού, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του
Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.
2. Ο/Η Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης, ο/η Διευθυντής/ντρια/Προϊστάμενος/η σχολικής μονάδας και ο
Σύλλογος Διδασκόντων, προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες, προκειμένου να
πραγματοποιηθούν οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων που προβλέπονται στα ωρολόγια
προγράμματα.

 

 

Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 12/9/2022 και ώρα 10:15 θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός  στον αύλειο χώρο του σχολείου μας.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων από την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων.

Σύμφωνα με την εισήγηση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας για τα σχολεία παραμένει προαιρετική η χρήση προστατευτικής μάσκας και συστήνεται η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση συμπτωμάτων. 

Για την ασφάλεια όλων μας, λόγω των αυξημένων καλοκαιρινών επαφών, καλό θα είναι προαιρετικά πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς(Δευτέρα 12/09/2022) να πραγματοποιήσουμε όλοι όσοι θα παρευρεθούμε στον Αγιασμό του Νηπιαγωγείου ένα self test.

Ευχόμαστε σε όλους καλή σχολική χρονιά με υγεία.

305192585 5040145919424400 1964360841930193719 n

Η Τελευταία Μέρα στο Νηπιαγωγείο μας!!!!

last day of school feature image

Μια όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της με άπειρα συναισθήματα,γέλια,χαρές,συγκίνηση..

Αρχικά έγινε ο καθιερωμένος απολογισμός. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους για το πώς πέρασαν όλη τη χρονιά, τί τους άρεσε και τί όχι και έγινε η απονομή προσωπικών βραβείων στο κάθε παιδάκι αναλόγως με την προσωπικότητα και το χαρακτήρα που έδειξε τη φετινή χρονιά στο σχολείο. 

Στη συνέχεια έγινε το party με την ομάδα θεατρικής εμψύχωσης Yupi Yaya!!!χορέψαμε,τραγουδήσαμε,παίξαμε διάφορα παιχνίδια,γενικώς διασκεδάσαμε!!!

Και τέλος,τα παιδιά είπαν με θεατές τους γονείς τους πολλά τραγουδάκια σχετικά με το καλοκαίρι! Οι απόφοιτοί μας είπαν όλοι μαζί ένα αποχαιρετιστήριο ποίημα! 

Και κάπως έτσι έπεσε η αυλαία της φετινής χρονιάς..

Ευχόμαστε καλό καλοκαιράκι με υγεία και χαρές σε όλους σας! 

20220615 071232

teleftaia mera kalo kalokairi

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Κύκλος νερού.

 

.jpg

 

Ολοκληρώσαμε το τέταρτο εργαστήριο δεξιοτήτων το οποίο υπάγεται στην κατηγορία:

Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, Stem – Ρομποτική.

Ο τίτλος μας ήταν: Η Ρόζι και το ταξίδι της σταγόνας.

Στην παρέα μας ήρθε να προστεθεί ακόμη ένα ρομποτάκι την φετινή χρονιά, ο Μέλσι, και έτσι οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν ακόμη περισσότερο με την έννοια της ρομποτικής και του προγραμματισμού (S.T.E.M.).

Αν και Άνοιξη όταν αρχίσαμε το συγκεκριμένο εργαστήριο, η βροχή μας βοήθησε να ξεκινήσουμε βιωματικά. “Φτιάξαμε” την δική μας βροχή, και εξοικειωθήκαμε με τα στάδια του κύκλου του νερού. Μάθαμε καινούρια τραγουδάκια, παίξαμε ιντερνετικά παιχνίδια, κάναμε τις  ζωγραφιές μας παζλ, διαβάσαμε παραμύθια, κατασκευάσαμε το δικό μας ρομποτάκι από άχρηστα υλικά και τελικά φτιάξαμε και το δικό μας κόμικ.

Στα παρακάτω βιντεάκια θα δείτε όλη την δουλειά μας…!!!

 

 

 

 

Ακολουθούν δυο τραγουδάκια από τους μαθητές μας…!!!

 

 

 

 

 

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και διαβάστε το κόμικ που φτιάξαμε με τα παιδιά…!!!

cartoon cycle water

 

Παρακάτω μπορείτε να παίξετε με τις ζωγραφιές των παιδιών, τις οποίες και μετατρέψαμε σε παζλ…!!!

 

 

 

 

 

Συνέχεια αθλοπαιδιών

set of sport athletes character vector

Σήμερα συνεχίσαμε τις αθλοπαιδιές πάντα με τη Mini Prschool και αυτή τη φορά με τον κύριο Χρήστο,που μας έμαθε κι άλλα αθλήματα,όπως ακόντιο,άλμα εις ύψος,άλμα εις μήκος και τρέξιμο μετ’εμποδίων.  Τα παιδιά ως μικροί αθλητές ανταποκρίθηκαν και εξέπληξαν ακόμη και τον Χρήστο! 

Μια πολύ ωραία μέρα,γεμάτη με χαμόγελα,συνεχίστηκε καθώς τα παιδιά στο ελεύθερο διάλειμμα που επακολούθησε αυτοσχεδίασαν και κάνανε τα δικά τους αθλήματα καθώς και παίξανε με τις καινούριες μπάλες και τα νέα φτυαράκια κ τσουγκρανάκια που προστέθηκαν στο υλικό του σχολείου μας!

GridArt 20220601 222918597 GridArt 20220601 223103532