Γίνομαι δημιουργός της αυλής του σχολείου μου!
Oι μαθητές γίνονται οι «δημιουργοί» της αυλής που θα ήθελαν να έχουν στο σχολείο τους, ώστε αυτή να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους για φυσική άσκηση και αναψυχή. Οι λύσεις δίνονται από τους ίδιους, με την ενεργοποίηση της αποκλίνουσας σκέψης. Η εκπαιδευτική διαδικασία εκκινεί με ιδεοθύελλα και το ανοικτό ερώτημα «πώς αλλιώς μπορώ να φανταστώ την αυλή του σχολείου μου, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες μου για άθληση και ψυχαγωγία?»