Αποχαιρετώντας μια όμορφη σχολική χρονιά!






Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια», το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Στόχος της δράσης ήταν να γνωρίσουν οι μικροί μας μαθητές τους βασικούς κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) μέσα από το παιχνίδι, το βίωμα και τη δημιουργική απασχόληση.
Γίναμε υπεύθυνοι πεζοί: Μάθαμε πώς να διασχίζουμε το δρόμο με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας πάντα τη διάβαση πεζών, και πώς να ελέγχουμε προσεκτικά αριστερά και δεξιά.
Γνωριμία με τα σήματα: Ανακαλύψαμε τι σημαίνουν τα πιο σημαντικά σήματα οδικής κυκλοφορίας γνωρίζοντας τον Σταμάτη και τον Γρηγόρη!
Ασφαλείς στο αυτοκίνητο: Κατανοήσαμε γιατί η ζώνη ασφαλείας και το ειδικό κάθισμα είναι οι καλύτεροι μας φίλοι σε κάθε διαδρομή, ακόμα και την πιο σύντομη.

Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Ας γίνουμε το καλό παράδειγμα για τα παιδιά μας κάθε φορά που περπατάμε ή οδηγούμε μαζί τους! 🚙❤️
Το τελευταίο μας Εργαστήριο Δεξιοτήτων ήταν αφιερωμένο στο Ηλιακό Σύστημα και αποτέλεσε ένα συναρπαστικό ταξίδι ανακάλυψης και εξερεύνησης του Διαστήματος.

Με πολλή αγάπη, τρυφερότητα και παιδικά χαμόγελα γιορτάσαμε στο σχολείο μας τη Γιορτή της Μητέρας! ❤️