Ο χειμώνας στο νηπιαγωγείο μας!
Χειμωνιάτικο τοπίο από εφημερίδα!
Οι χαρούμενοι χιονάνθρωποι έκαναν την εμφάνιση τους!!!

Μάθαμε να γράφουμε τη λέξη Ιανουάριος!
Μάθαμε την παροιμία:Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σα μαργαριτάρι!
Φτιάξαμε χειμωνιάτικο ουράνιο τόξο!

Μιλήσαμε για τις τέχνες και φτιάξαμε το χειμωνιάτικο τοπίο του Vincent Van Gogh!
Κάναμε ένα πείραμα για την τήξη και πήξη, υποθέσαμε τι θα γίνει, το καταγράψαμε και μετά παρατηρήσαμε τι έγινε!
Μάθαμε να γράφουμε το 2024 και το ξεχωρίζαμε μέσα σε τόσους αριθμούς!!!
Και φυσικά όπως κάθε χρόνο ξεκίνησε η Δανειστική μας Βιβλιοθήκη!Οι πάνινες τσαντούλες, όπου θα βάζουμε τα βιβλία μας κάθε Παρασκευή, είναι προσφορά του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας και τον ευχαριστούμε θερμά για όσα κάνει για εμάς και τα παιδιά!!
Κάθε παιδάκι έφτιαξε το δικό του σελιδοδείκτη που πήρε ως αναμνηστικό!

Και συνεχίζουμε……..
Επίσκεψη της συγγραφέα Χρυσάνθης-Μαρίας Μωραίτη στο νηπιαγωγείο μας!
Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και της έναρξης της φετινής μας δανειστικής βιβλιοθήκης, επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας Χρυσάνθη-Μαρία Μωραίτη μαζί με το λιονταράκι Γκερτ!
Αφού μας αφηγήθηκε το παραμύθι και μάθαμε πως δεν πρέπει να αλλάξουμε χαρακτήρα για να μας αποδέχονται οι άλλοι για φίλο, αλλά να παραμένουμε ο ευατός μας, γνωρίσαμε τους ήρωες του βιβλίου!
Ταίσαμε τον Γκερτ, ο οποίος είναι χορτοφάγος και δεν τρώει άλλα ζώα αλλά μόνο φρούτα και λαχανικά!
Ζωγραφίσαμε τον Γκερτ και τον στολίσαμε όπως θέλαμε!Τον φτιάξαμε διαφορετικό από τα άλλα λιοντάρια!
Κοπή βασιλόπιτας 2024!!
Τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας!
Οι προετοιμασίες για τις κατασκευές μας!Πινέλα, χρυσόσκονες,τέμπερες,χρυσοί μαρκαδόροι ακόμα και πιρούνια πήραν φωτιά!!!!!!
Τα ανακυκλώσιμα υλικά έγιναν χρωματιστά στολίδια και υπέροχα καραβάκια ημερολόγια!Τα παιδιά κατάλαβαν ότι με την ανακύκλωση υλικών τίποτα δεν πάει χαμένο και προστατεύουμε τη φύση!!!
Η αγαπημένη μας φώκια ντύθηκε χριστουγεννιάτικη!!
Και μαζί με αυτή και τα παιδιά στη γωνιά της μεταμφίεσης!!
Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια!!!!
To δεντράκι της τάξης μας στολισμένο με χειροποίητα στολίδια!





Οι κατασκευές μας όπου τις πήραμε σπίτι μέσα σε χάρτινες σακούλες που διακόσμησαν τα παιδιά και όπως κάθε χρόνο το γράμμα στον Άγιο Βασίλη!!!
Καλές Γιορτές!































