Η εβδομάδα μας ξεκίνησε μιλώντας για μήλαστη συνέχεια φτιάξαμε κολάζ με φθινοπωρινά φύλλα που είχαμε μαζέψει τις προηγούμενες μέρεςΠλησιάζει η 28η Οκτωβρίου και φτιάξαμε την Ελληνική σημαία
γράψαμε το ΟΧΙ και το στολίσαμεπολλά ΟΧΙμιλήσαμε για το πόσο ωραία είναι η ΕΙΡΗΝΗκαι όλοι μαζί μια παρέα είπαμε ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
Ξεκίνησε η εβδομάδα με φθινοπωρινά δέντρα, τυπώματα με φελόΣτη συνέχεια μιλήσαμε για ένα πολύ σημαντικό καρπό της γης το σταφύλι
Φτιάξαμε μια κληματαριά και σταφύλια
Μιλήσαμε για το σταφύλι και τα παράγωγά του
φτιάξαμε σταφύλια ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο μοτίβο
λιώσαμε σταφύλια και φυλάξαμε το ζουμί σε ένα βαζάκι, θα το παρατηρούμε όλη την χρονιάΔιαβάσαμε από το ανθολόγιο το γλυκό τσαμπί σταφύλι και φτιάξαμε ένα μεγάλο τσαμπί με τις φατσούλες μας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.