Εργαστήριο 4ο: Διαφορο-ζώ! (2)

Διαβάσαμε το βιβλίο «Η Αργυρώ γελάει»Screenshot 1

Αφού είδαμε κι άλλες εικόνες, συζητήσαμε για τα άτομα που βρίσκονται σε καροτσάκι: τι τα δυσκολεύει, καθώς και τι μπορούμε να κάνουμε παρέα.

Στην συνέχεια ζωγράφισαν τι θα έκαναν μαζί με την Αργυρώ.Inked275922727 539275720838471 7821923418749080108 n LI276121969 4938155499635169 7522162442324689180 n

273062411 233656078889924 3058407198983999345 nΣε συνέχεια του παραπάνω, τα παιδιά ζωγράφισαν με τα πόδια μια αφίσα, αφού δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους για διάφορους 123λόγους.  Η δραστηριότητα αυτή αποτέλεσε πρόκληση για τα παιδιά, που την βρήκαν ενδιαφέρουσα, αν και στην αρχή «τρόμαξαν».

 Στο τέλος διαπίστωσαν πόσο δύσκολο ήταν να χρησιμοποιήσουνκάποιο άλλο μέρος του σώματος, αντί για το συνηθισμένο τρόπο που ζωγραφίζουν.  Η αφίσα ολοκληρώθηκε γράφοντας ένα σύνθημα, αλλά αυτή την φορά με τα χέρια.

 

Αφού γίνει παρουσίαση εικόνων παιδιών με αναπηρία (τύφλωση, κώφωση, σωματική αναπηρία). Πραγματοποιείται συζήτηση και τα παιδιά273184091 899376267420886 2619451110272538054 n απαντούν 273473270 396978852188628 4836535707831261066 nπώς περπατούν , πώς διαβάζουν, πώς μιλούν, πώς νιώθουν και παίζουν παιχνίδια προσπαθώντας να μπουν στη θέση κάποιου που αντιμετωπίζει δυσκολία.

 

Μαθαίνουν την αλφαβήτα στη νοηματική γλώσσα, παίζουν παιχνίδια γνώσεων και «Γράφουν » το όνομά τους στην νοηματική γλώσσα.

273029141 625007108571896 8497693762239874645 n272863666 1076968679815375 1687526385344373568 n 4 1

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων