14 Φεβρουαρίου..μιλάμε για την αγάπη
Θεατρική παράσταση “Μια παρέα πιγκουίνων ταξιδεύει”
Χειμώνας
Παίζουμε με τα γράμματα και φτιάχνουμε τη λέξη χειμώνας….
Ομαδικές εργασίες για το χειμώνα….
Φτιάξαμε τα γαντάκια μας, τα παρατηρήσαμε, προσπαθήσαμε να βρούμε το ταίρι του ζευγαριού του φίλου μας….
και στη συνέχεια στολίσαμε τη πόρτα μας με αυτά, ζωγραφίσαμε τον χιονάνθρωπό μας και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!!!
Φτιάχνουμε χιονάνθρωπους, βρίσκουμε όμοια γάντια, αντιστοιχούμε όμοιες εικόνες και εξασκούμε τη μνήμη μας προσπαθώντας να βρούμε που βρίσκεται η ίδια εικόνα!!!
3Ο Ιανουαρίου: Η εορτή των τριών Ιεραρχών
Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2:ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ: Οικολογώντας τον Χ3 χώρο μου
Εργαστήριο 1ο: Ας γνωριστούμε στο Χ3 χώρο παίζοντας:
Έχουμε τοποθετήσει κάρτες με εικόνες (ανά
δύο ίδιες) από εσωτερικούς χώρους του σχολείου τις
οποίες έχουμε τροποποιήσει
και τα παιδιά ακούνε μουσική περπατώντας. Στο stop
τα παιδιά με την ίδια κάρτα γίνονται ζευγάρια ,
κάθονται στην ολομέλεια και μιλάμε για ό,τι παρουσιάζουν οι εικόνες
μας.
Η ίδια μουσική ξεκινά ξανά και τα παιδιά με την
κοινή κάρτα που ήδη γνωρίζονται, περπατούν στο
χώρο αλλά στο stop πηγαίνουν στις γωνιές που
έχουμε τροποποιήσει.Παρατηρούν προσεκτικά, συζητούν και
ζωγραφίζουν
σε χαρτί αυτό που βλέπουν. Στη συνέχεια
επιστρέφουν στην ολομέλεια και παρουσιάζουν αυτά
που ζωγράφισαν
στο χαρτί. (Μικροχώρος,
Συνεργασία, Οπτική απεικόνιση των χώρων, Arts)
- Αναρτούμε τα σχέδια των παιδιών στο
διαμορφωμένο σε τρεις κύκλους
πίνακα
ανακοινώσεων (Μεσοχώρος) και τα ομαδοποιούμε
με βάση αυτά που έχουν ζωγραφίσει (Mathematics).
Εργαστήριο 2ο: Οικολογώντας την τάξη μου ανακυκλώνω:
1.Παρακολουθούμε το βίντεο για την ανακύκλωση
σκουπιδιών https://youtu.be/NXSBa-MgtBw?t=3
(Technology)
2.Συζητάμε για την υπεύθυνη δράση της
ανακύκλωσης και δημιουργούμε ένα
απορριματοφόρο ανακύκλωσης για την τάξη μας με
ανακυκλωσιμα υλικά
(Arts):
3.Μαθαίνουμε για τους δύο διαφορετικούς κάδους
ανακύκλωσης, διακρίνοντας τα ανακυκλώσιμα
απορρίματα και την ανακύκλωση μπαταριών και
συμπληρώνουμε το Φύλλο Εργασίας 1 και την
αντιστοίχηση εικόνων (Mathematics)
4.Πείραμα με την αξιοποίηση του ανακυκλώσιμου
χαρτιού «Φυτεύουμε χαρτί!»
5.Καλούμε τα παιδιά να παίξουν το ψηφιακό πάζλ
που έχουμε δημιουργήσει με θέμα την ανακύκλωση
με το λογισμικό
jigsawplanet
Εργαστήριο 3ο: Οικολογώντας την τάξη μου..Δε σπαταλώ
Γιατί είναι σημαντικό το Νερό;
Εισάγουμε το επιδαπέδιο ρομπότ Beebot πραγματοποιούμε τη
διαδρομή για την καλύτερη
εξοικονόμηση του νερού με τον προγραμματισμό της
Beebot
Ο κύκλος του νερου:
Εργαστήριο 4ο: Οικολογώντας την τάξη μου…Δεν σπαταλώ..
1.Παρακολουθούμε το βίντεο από το YouTube «Το
ταξίδι της Ηλεκτρικής Ενέργειας» και συζητάμε με τα
παιδιά για το πως πρέπει να ενεργούμε ως
υπεύθυνοι πολίτες (Technology)
2.Παιχνίδι εντοπισμού όλων των ηλεκτρικών
συσκευών στο σχολείο μας και συζήτηση για τη
σωστή χρήση τους.
Εργαστήριο 5ο:Οικολογώντας την αυλή του σχολείου μου…Ώρα για δράση!
1.Μουσικό-Κινητικό παιχνίδι στην αυλή του σχολείου
μου. Τα παιδιά κινούνται στον χώρο της αυλής, τον
εξερευνούν και καταγράφουν αυτά τα οποία
παρατηρούν προσεκτικά. Διαμορφώνουν τον Χάρτη
της Αυλής του Σχολείου
2.Στα δέντρα της αυλής μας ζούνε πολλά πτηνά.
Άραγε βρίσκουν φαγητό;
Αναλαμβάνουμε Δράση!Κατασκευάζουμε ταΐστρες
για τα πουλιά στα δέντρα
Εργαστήριο 6ο: Η Γη δεν ανήκει σε μας.Εμείς ανήκουμε στη Γη!
1.Βλέπουμε φωτογραφίες στο https://climatekids.nasa.gov/acid-ocean/
για τη μόλυνση των θαλασσών.Πείραμα με πετρελαιοκηλίδα . Μπορεί να
αφαιρεθεί από το νερό; Πόσο δύσκολο μπορεί να
είναι; (Science).
2.Φτιάχνουμε ανεμόμυλους και ανακαλύπτουμε
την αιολική ενέργεια
Εργαστήριο 7ο: Στέλνω Μήνυμα για Οικολογία του X3ώρου μας
1.Δημιουργούμε έναν εννοιολογικό χάρτη με αυτά
που μάθαμε για την προστασία του Πλανήτη μας με
το λογισμικό
http://cmap.ihmc.us/download.
Συγκρίνουμε τους δύο εννοιολογικούς χάρτες από
την δραστηριότητα του 1ου εργαστηρίου και
βλέπουμε ποιες γνώσεις μάθαμε.
2.
Μοιραζόμαστε το όραμά μας για ένα καλύτερο
περιβάλλον, για μια πιο οικολογική γειτονιά, για
μια πιο οικολογική πόλη και δημουργούμε σε
ομάδες μια μακέτα στέλνοντας το μήνυμά μας στην
ευρύτερη τοπική κοινότητα και συμμετέχοντας σε
διαγωνισμό για την προστασία του περιβάλλοντος.
3.
Παίζουμε ένα Ψηφιακό quizz με το εργαλείο
wardwall (https://wordwall.net/) και με θέμα την
προστασία του περιβάλλοντος
Καλώσορισες 2023!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Καλώς μας ήρθες 2023!!!
Φτιάξαμε πυροτεχνήματα για να υποδεχθούμε το 2023!!!

Παίξαμε με τους αριθμούς σχηματίζοντας το 2023!!!
Φτιάξαμε τη βασιλόπιτά μας όλοι μαζί, γράψαμε τη συνταγή, ανακατέψαμε τα υλικά, την ψήσαμε και φυσικά τη διακοσμήσαμε με πολύχρωμα κουφετάκια σχηματίζοντας το 2023!!!
Και το φλουρί βρήκε ο Αριστείδης μας!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για το όμορφο δώρο!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
Με χριστουγεννιάτικα τραγούδια και πολλή διάθεση στολίσαμε το δέντρο της τάξης μας!!!
Την επόμενη μέρα συνεργαστήκαμε με τους φίλους μας απο την άλλη τάξη και στολίσαμε το δέντρο για τον κοινόχρηστο χώρο του σχολείου μας με πολύ κέφι και διάθεση!!!
Φτιάξαμε τα δέντρα μας μαθαίνοντας για το σχήμα τρίγωνο…
Δημιουργήσαμε με πηλό τα γούρια μας σε σχήμα ρόδι για το 2023 με την κ.Έφη αλλά και τα στολίδια αστέρια που θα τα διακοσμήσουμε στο εργαστήρι μας μαζί με τους γονείς μας!!!
Στολίσαμε τις τσάντες μας για να βάλουμε μέσα τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας!!!
Συνεργαστήκαμε σε ομάδες για να δημιουργήσουμε μπισκοτόσπιτα και μπισκοτούληδες για να στολίσουμε τα παράθυρα της τάξης μας!!! Έπειτα βάλαμε φυσικά και χιονάκι!!!
Ζωγραφίσαμε την πόρτα της τάξης μας με τον υπέροχο Ρούντολφ που αποφασίσαμε όλοι μαζί να τον έχουμε ”παρέα” στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας!!!
Ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις για να καλέσουμε τους γονείς μας να δημιουργήσουν μαζί μας στο ”εργαστήριο των ξωτικών” αλλά και υπέροχες κάρτες ταρανδάκια για να ευχηθούμε ”Καλές γιορτές” !!!
Φτιάξαμε καμπανούλες-στολίδια να κρεμάσουμε στο δεντράκι μας απο ποτηράκια ανακυκλώσιμου υλικού!!!
Φτιάξαμε τον Άι-Βασίλη μας!!!
Με συνεργασία και φαντασία δημιουργήσαμε ένα υπέροχο Χριστουγεννιάτικο τοπίο και στολίσαμε την τάξη μας!!!
«Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ(1)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
- Ανθρώπινα Δικαιώματα
Εργαστήριο 1: Η μονα-δική μου οικογένεια
Ζωγραφίζω την οικογένειά μου
την παρουσιάζω στους φίλους μου
μετρώ από πόσα μέλη αποτελείται
την ταξινομώ
Ιδεοθύελλα “τι είναι οικογένεια”
Παρακολούθηση του ψηφιακού παραμυθιού: “Η μοναδική μου οικογένεια” – http://play.byethost8.com/elfi/?i=1
Εργαστήριο 2 : Πιγκουίνος-πυρηνική οικογένεια
Εργαστήριο 3 : Πες μας, λύκε!-εκτεταμένη οικογένεια
Εργαστήριο 4 : Πες μας καγκουρό!-μονογονεϊκή οικογένεια
Εργαστήριο 5 : Πες μας, κούκε!-θετή οικογένεια
Εργαστήριο 6 : Πες μας χελωνάκι!-ορφανά παιδιά
Εργαστήριο 7 : Οι μονα-δικές μας οικογένειες
Τι μάθαμε και πώς εμπλουτίσαμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις μας:




















































































































































































































































































































