28η Οκτωβρίου 1940
Το κανόνι και η παπαρούνα- θεατρική παράσταση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ο: Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή
Το πρόγραμμα «Κάθε αλλαγή μία φωτεινή αρχή!» αποτελεί μία δομημένη
εκπαιδευτική παρέμβαση στο πλαίσιο των εργαστηρίων καλλιέργειας δεξιοτήτων,
για την κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη και ενδυνάμωση μαθητών πρώιμης
παιδικής και πρωτοσχολικής ηλικίας σε περιόδους αλλαγών.
1.Ένα γράμμα
& μια
επίσκεψη:
- Εμφάνιση της “Μικρής
Ηλιαχτίδας” από το παράθυρο”
Παρουσίαση στοιχείων της
ταυτότητάς της.
- «Το κουβάρι της μικρής ηλιαχτίδας»: Παιχνίδι γνωριμίας και σύνδεσης, στον κύκλο
2.Αφηγήσεις &
αντικείμενα που
συνδέουν σπίτι
& σχολείο
με μία …
αχτινοκορδέλα
- Καρέκλα παρουσιάσεων- «Είμαι ο/η [όνομα]και έφερα απ’ το σπίτι κατιτί.Μήπως θέλει κάποιοςνα το βρει;»
*Προσφορά “δώρου” από τον
Ήλιο και τη Μικρή Ηλιαχτίδα:
βραχιολάκια-ηλιαχτίδες που
μπορούν να φορούν οι
μαθητές/-ήτριες κατά τη
διάρκεια του προγράμματος
3.Εγώ:
Συναισθήματα
& Σώμα
Υγιεινά
Πρότυπα Ζωής
- «Η θέση δεξιά μου είναι
αδειανή, …». Παιχνίδι.
- «Εγώ και η δική μουκαλημέρα στο σχολείο»
- Συμπλήρωση λίστας υγιεινώνπροτύπων ζωής(συνεργατικό κολλάζ: πίνακας):
- 4.Εγώ και οι συμμαθητές μου
- Ιδέες και Όνειρα!
ΕΠΕΚΤΑΣΗ: Ανάγνωση βιβλίου
παιδικής λογοτεχνίας με θέμα
τις … ιδέες
- Ζωγραφική σε ζευγάρια
5.Το σχολείο
μου.
Όνειρα,
Σχέδια,
Οργάνωση
- – Τι θα μπορούσαμε νακάνουμε ώστε το σχολείο μαςνα γίνει καλύτερο….;-Περιήγηση στους χώρους τουσχολείου
-και παρομοίως με ..ρομποτάκι


- -Ιδεοκαταιγισμός- Καταγραφήιδεών- «Αν μπορούσα να κάνω κάτι
για το σχολείο μου θα » –
6.“Το σχολείο
μου
πετάει!”
Υλοποίηση
- – Βελτιώσεις καινέες προοπτικές: -Αξιοποίησητης ρουτίνας σκέψης “Imagineif” – Καταγραφή καιοριστικοποίηση του σχεδίου
δράσης
- – Σχεδιασμός. Λίστες με υλικά.
Προετοιμασία. –
-
Προγραμματισμός
Καταμερισμός εργασίας
και κάπως έτσι ομορφύναμε κι άλλο το σχολείο μας!!!
Φτιάχνω πλαστελίνη
Σεισμός και άσκηση σεισμού
Το όνομά μου είμαι εγώ
Παίζουμε τα χρώματα
Μιλάμε για τα χρώματα και φτιάχνουμε ουράνιο τόξο:
μίξεις χρωμάτων:
“Έλμερ, ο πολύχρωμος ελέφαντας”,ανάγνωση ιστορίας και σειροθέτηση εικόνων βιβλίου:
κατασκευή Έλμερ ατομική:
και ομαδική:
Ψηφίζω το αγαπημένο μου χρώμα:
και φτιάχνω με τα επικρατέστερα τη δική μου παλέτα:
Πώς φτιάχνονται τα χρώματα; Ανακαλύπτουμε μόνοι μας!

























































