Σεισμόλαδος ο Μέγας- θεατρική παράσταση

Με έναν τρόπο τρυφερό τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον κίνδυνο του σεισμού και έμαθαν ότι είναι ένα φαινόμενο φυσιολογικό μια που η γη μας είναι ένα ζωντανό αστέρι που στην “κοιλιά ” της συμβαίνουν διάφορα πράγματα που δεν πρέπει να μας φοβίζουν αλλά να παίρνουμε τα μέτρα μας.

εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 38 763 εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 38 869 εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 38 943 εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 39 052 εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 39 139 εικόνα Viber 2023 11 12 22 14 39 250

Το κανόνι και η παπαρούνα- θεατρική παράσταση

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα- θεατρική παράστασηπου επεξεργάζεται τις έννοιες του Πολέμου και της Ειρήνης, αναδεικνύοντας την Ειρήνη ως ένα από τα ύψιστα ανθρώπινα αγαθά.

20231025 110910 20231025 112901 20231025 111815

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ο: Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή

Το πρόγραμμα «Κάθε αλλαγή μία φωτεινή αρχή!» αποτελεί μία δομημένη

εκπαιδευτική παρέμβαση στο πλαίσιο των εργαστηρίων καλλιέργειας δεξιοτήτων,

για την κοινωνικο-συναισθηματική υποστήριξη και ενδυνάμωση μαθητών πρώιμης

παιδικής και πρωτοσχολικής ηλικίας σε περιόδους αλλαγών.

1.Ένα γράμμα

& μια

επίσκεψη:

  • Εμφάνιση της “Μικρής

Ηλιαχτίδας” από το παράθυρο”

Παρουσίαση στοιχείων της

ταυτότητάς της.

20231020 120305

  • «Το κουβάρι της μικρής ηλιαχτίδας»: Παιχνίδι γνωριμίας και σύνδεσης, στον κύκλο
  • 370235673 3643811982570323 7644737008068188135 n2.Αφηγήσεις &

    αντικείμενα που

    συνδέουν σπίτι

    & σχολείο

    με μία …

    αχτινοκορδέλα

  • Καρέκλα παρουσιάσεων- «Είμαι ο/η [όνομα]και έφερα απ’ το σπίτι κατιτί.Μήπως θέλει κάποιοςνα το βρει;»

    20231019 111454 αντίγραφο20231017 092845

*Προσφορά “δώρου” από τον

Ήλιο και τη Μικρή Ηλιαχτίδα:

βραχιολάκια-ηλιαχτίδες που

μπορούν να φορούν οι

μαθητές/-ήτριες κατά τη

διάρκεια του προγράμματος

3.Εγώ:

Συναισθήματα

& Σώμα

Υγιεινά

Πρότυπα Ζωής

  • «Η θέση δεξιά μου είναι

αδειανή, …». Παιχνίδι.

 

  • «Εγώ και η δική μουκαλημέρα στο σχολείο»
  • Συμπλήρωση λίστας υγιεινώνπροτύπων ζωής(συνεργατικό κολλάζ: πίνακας):

20231107 110031

  • 4.Εγώ και οι συμμαθητές μου
  • Ιδέες και Όνειρα!

ΕΠΕΚΤΑΣΗ: Ανάγνωση βιβλίου

παιδικής λογοτεχνίας με θέμα

τις … ιδέες

  • Ζωγραφική σε ζευγάρια

5.Το σχολείο

μου.

Όνειρα,

Σχέδια,

Οργάνωση

  • – Τι θα μπορούσαμε νακάνουμε ώστε το σχολείο μαςνα γίνει καλύτερο….;-Περιήγηση στους χώρους τουσχολείου

    -και παρομοίως με ..ρομποτάκι

  • 20231020 12224520231020 122226
  • -Ιδεοκαταιγισμός- Καταγραφήιδεών- «Αν μπορούσα να κάνω κάτι

    για το σχολείο μου θα » –

    20231102 113844

6.“Το σχολείο

μου

πετάει!”

Υλοποίηση

  • – Βελτιώσεις καινέες προοπτικές: -Αξιοποίησητης ρουτίνας σκέψης “Imagineif” – Καταγραφή καιοριστικοποίηση του σχεδίου

    δράσης

    20231103 101114

  • – Σχεδιασμός. Λίστες με υλικά.

    Προετοιμασία. –

    20231103 095841

  •  

     

    Προγραμματισμός

    Καταμερισμός εργασίας

    20231106 114244 20231106 113645 20231106 111136

και κάπως έτσι ομορφύναμε κι άλλο το σχολείο μας!!!

 

Το όνομά μου είμαι εγώ

Αναγνωρίζω το ονομά μου και φτιάχνω καρτέλες χρήσιμες για την τάξη:386887705 977072636922830 5064176729611458963 n 387560688 1591292571401506 3812495592908897515 n

παίζω μουσικό παιχνίδι με αυτές:

387544793 628865339436106 1510288369236370742 n

γράφω το όνομά μου:

387317129 861192388502683 7708966842801280720 n387323892 1009353153734412 1699103620137514998 n

διακοσμώ το αρχικό μου γράμμα:

387488938 1033754531302529 4107537827892054546 n 1

ποιο όνομα είναι μεγαλύτερο;Πόσα γράμματα έχει το δικό μου;

387318762 290190697145415 8575046250660249238 n

Εγώ και το όνομα μου:

387326509 309433115040581 8404516360872852744 n387423640 3587558104823469 6131527551999113928 n

387560618 318869704062183 3585864289328729271 n

Ψαρεύω το όνομά μου και το βρίσκω από ποιο γράμμα αρχίζει:

Αντιστοίχιση με το αρχικό μου γράμμα εικόνα Viber 2023 10 03 13 58 51 775 1

Παίζουμε τα χρώματα

Μιλάμε για τα χρώματα και φτιάχνουμε ουράνιο τόξο:

386848729 1244706132890282 51648345000855752 n

μίξεις χρωμάτων:

387519438 304587395532723 6915473721215692686 n387334684 1533685897382429 4344199908250023357 n

 

“Έλμερ, ο πολύχρωμος ελέφαντας”,ανάγνωση ιστορίας και σειροθέτηση εικόνων βιβλίου:

386436122 1345041869442098 1704326455003118665 n

κατασκευή Έλμερ ατομική:

371327145 271004902591478 3255123443807068255 n

και ομαδική:

385493503 1361813941071276 4988092224784328244 n

Ψηφίζω το αγαπημένο μου χρώμα:

387538194 624192399916003 1985841743520129073 n 387451843 1036667087464490 149914190295349854 n

και φτιάχνω με τα επικρατέστερα τη δική μου παλέτα:

387583341 1269325133735851 8561101704726358425 n 387555179 353362803696663 8676809381240754159 n

Πώς φτιάχνονται τα χρώματα; Ανακαλύπτουμε μόνοι μας!

εικόνα Viber 2023 10 03 13 58 59 179

εικόνα Viber 2023 10 03 13 58 51 925 εικόνα Viber 2023 10 03 13 58 57 682

εικόνα Viber 2023 10 03 13 58 59 332