Τη φετινή σχολική χρονιά σε στενή συνεργασία με το Δήμο Μεταμόρφωσης και συγκεκριμένα την Τεχνική Υπηρεσία, έγιναν διάφορες εργασίες στο νηπιαγωγείο μας: διορθώθηκαν οι παιδικοί νιπτήρες στο μπάνιο(κατέβηκαν στο ύψος των νηπίων), αλλάχτηκαν οι καθρέπτες ,που είχαν παλιώσει και δεν καθρέπτιζαν σωστά και αλλάχτηκαν και οι λαμπτήρες στο μπάνιο. Επίσης, αντικαταστάθηκε ένα κομμάτι του τοίχου της κουζίνας μας με μαρμάρινο πλακάκι.Ανανεώθηκαν τα χρώματα στα επιδαπέδια παιχνίδια της αυλής, επισκευάστηκε ένα παγκάκι,που είχε χαλάσει από τις καιρικές συνθήκες και το ίδιο και οι πάγκοι με τα τραπεζάκια.Τέλος, βάφτηκαν τα κάγκελα όλου του σχολείου, οι πόρτες της αποθήκης/καυστήρα/λέβητα και μεγάλο μέρος της τοιχοποιϊας μέσα στην αυλήκαι έξω! Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τη νέα σχολική χρονιά!!
ΜΕΤΑ
Ευχαριστούμε θερμά την Τεχνική Υπηρεσία για όλα!








