Τμήμα 1 – ΟΛΟΗΜΕΡΟ
Επιλέγω το συναίσθημα που μου ταιριάζει και μιλάω γι’ αυτό
Εκφράζω τα συναισθήματά μου με ήχους και πρέπει να μαντέψεις πως νιώθω χωρίς να με βλέπεις
Τί κρύβω κάτω από τη μάσκα μου;
Τα συναισθήματα μέσα από την τέχνη – https://aesop.iep.edu.gr/node/18734/2856
Τοποθετώ μία φατσούλα με το ποντίκι του υπολογιστή στον πίνακα του Μιρό και λέω ποιο συναίσθημα είναι.. Αναγνωρίζω τη λέξη που αντιστοιχεί σε κάθε πίνακα ζωγραφικής. (εξάσκηση του χεριού- με τη βοήθεια της νηπιαγωγού- και εξοικείωση με ΤΠΕ)
Τμήμα 2
Αναγνωρίζω καταστάσεις- εικόνες που προκαλούν χαρά ή λύπη
Εκφράζω με τη ζωγραφιά μου τι μου προκαλεί χαρά, λύπη, φόβο και θυμό και συζητάω γι’αυτές
Αντιστοίχιση συναισθημάτων και λέξεων
Μπαίνω στο στεφάνι που ανταποκρίνεται στο συναίσθημα της μουσικής που ακούω
Nicola Piovani – La vita è bella (χαρά)
Beethoven: Romance F major. Josef Suk (λύπη)
Μπαχ, εκκλησιαστική μουσική: (φόβος)
CARMINA BURANA, O Fortuna, Carl Orf (θυμός)
Ζωγραφίζω τα χρώματα των συναισθημάτων. Ποιο είναι το χρώμα της χαράς, της λύπης, του θυμού, του φόβου; Τι λένε οι περισσότεροι; (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ- εκτίμηση ποσοτήτων) Κίτρινο = χαρά, πράσινο= λύπη, μωβ= φόβος, κόκκινο = θυμός)
Το ανεμόμετρο των συναισθημάτων
Τα συναισθήματά μου αλλάζουν και μπορώ κάθε στιγμή να σου πω πως νιώθω και γιατί
ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
του Joan Miro
ΧΑΡΑ: Τζοκόντα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι , Η χαρά της ζωής, Ντελωναί Ρομπέρ, Ο ποδηλάτης του Ακριθάκη, Τα πρώτα βήματα του Ιακωβάκη
ΛΥΠΗ: Τα ορφανά του Ν.Γύζη, Η κλαδεμένη ιτιά και Portrait of Dr. Gachet του Βαν γκώ
ΦΟΒΟΣ: Νεαρός του Καραβάτζιο, John Attkinson Grimshaw
ΘΥΜΟΣ: Πωλ Κλέε, Απεργία: Sir Hubert von Herkomer