2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ: “Νηπίων παιδεία,ένα πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Εργαστήριο 1ο: Ας γνωριστούμε παίζοντας: Με τη συνοδεία μουσικής, τα παιδιά κινήθηκαν στο χώρο με μουσική και κάθε φορά, που η μουσική σταματούσε συστήνονταν στον πιο κοντινό τους.

271811289 443985570734990 3148234853823344571 n αντίγραφο 271940189 249161997362204 7854894873085050141 n αντίγραφο 271949802 240470064916542 5757569349349358408 n αντίγραφο 271959363 354258556211737 696386698117498989 n αντίγραφο

Ένα μπουκέτο με λουλούδια: Τα παιδιά σχεδίασαν τα φύλλα ενός λουλουδιού και ζωγράφισαν σε αυτά το αγαπημένο τους παιχνίδι. Δημιουργήθηκε έτσι ένα ομαδικό κολάζ, το οποίο στολίστηκε στην τάξη.

272782752 670955270985881 1792666105001234614 n

Εργαστήριο 2ο:  Όλοι έχουμε θέση σε αυτήν την τάξη του νηπιαγωγείου: Στην παρεούλα μας μας επισκέπτεται η Κατερίνα(κούκλα), η οποία είναι νέα στηνπεριοχή μας και αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα στο σχολείο της.Τα παιδιά προτείνουν λύσεις, συζητούν για τα συναισθήματά της, αν τα ίδια έχουν αισθανθεί ποτέ έτσι.

276324967 345484407508954 9121059587203358472 n

Παρουσιάζουμε την εξής κοινωνική ιστορία, κουβεντιάζουμε με τα παιδιά και δραματοποιούμε : http://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/KI/Διαχείριση%20Συναισθημάτων%20ΤΙ%20ΚΑΝΩ%20ΓΙΑ%20ΝΑ%20ΝΙΩΣΩ%20ΚΑΛΑ.pdf 

Κατασκευάζουμε πίνακα διπλής εισόδου με διάφορες καθημερινές καταστάσεις και τα παιδιά προτείνουν λύσεις

272594655 1123060538430932 1987488344678239162 n 1

Εργαστήριο 3ο: Εσύ και γω μαζί 

Διαβάζουμε  το παραμύθι “Η Μπουμπού και η Μπαμπαλού” (https://issuu.com/paidi-goneis.gr/docs/boubou_babalou) μια ιστορία για τη διαφορετικότητα. Λίγο πριν το τέλος σταματάμε και τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες, καλούνται να δώσουν τη δική τους συνέχεια.

Θερμόμετρο συναισθημάτων: τα παιδιά περιγράφουν/ αναπαριστούν τα συναισθήματα, που βιώνει η Μπαμπαλού μέσα στην ιστορία.

276164934 536103734800598 6899400796787529181 n

Συμφωνώ/διαφωνώ: επιχειρηματολογούν για τη θέση τους

Εσύ και γω μαζί: δημιουργούν έναν πύργο με τουβλάκια, όπου κάθε παιδί έχει από ένα(τουβλάκι),που αναγράφει το όνομά του

257619909 494025278957395 7480329806698921124 n272836778 440843204450807 766685384720294964 n272772206 4982803961742066 4266376416292486086 n

Ο εαυτός μου: Κατασκευάζω τον εαυτό μου. Οι φιγούρες τοποθετούνται σε εμφανές σημείο της τάξης “χέρι-χέρι”

248067785 1082754322516671 6077079327853759451 n272820015 948831679102830 283929061745409039 n 1272782091 5066442673408320 6056948281991430326 n257583222 328269495881279 3162553317322209165 n275923509 5141144295942450 7258457343907120566 n

Εργαστήριο 5ο : …και οι άλλοι

Παρακολουθήσαμε την “Εχθρόπιτα”(https://video.link/w/0rehd) και τη συζητήσαμε στην ολομέλεια. Συζητήσαμε και για τα υλικά, που θα περιείχε “η πίτα της φιλίας”:

Με τις κάρτες καταστάσεων διένεξης,δραματοποιήσαμε κάποιες καταστάσεις, που μπορεί να μας έχουν τύχει και στο σχολείο.

275881134 275572901419816 7408966460303409005 n

Ομαδική κατασκευή:Η κουρτίνα της αγάπης. Αφού φτιάξαμε καρδιές με μηνύματα αγάπης τις συνθέσαμε σε μια κουρτίνα αγάπης και στολίσαμε την τάξη μας.

273257684 709643710019346 7298129250088684098 n

Εργαστήριο 6ο: Η ταυτοτητά μου

Αφήγηση του  παραμυθιού “Έλμερ,ο παρδαλός ελέφαντας”,συζήτηση,προβληματισμός.

Εικαστική δράση: Χρωματίζουν τετράγωνα κομμάτια και τα συνθέτουν στο προσχεδιασμένο περίγραμμα του παρδαλού ελέφαντα.

261517768 2776065589354616 1867823470458832133 n 272934860 692824191891276 4878378917890728221 n 273208829 476732280696246 2350302839645590002 n 273900728 523156655790051 907586385491116033 n 1

Βλέπουμε φωτογραφίες ανθρώπων διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, εθνών/φυλών, ενδυμασίας,εμφάνισης και συζητούν για τις ομοιότητες και τις διαφορές τους.

Ταυτότητες : αναζητούμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τα στοιχεία ,που αναγράφονται σε μια ταυτότητα και φτιάχνουμε τις δικές μας

274776927 279484920926244 2363571976081582091 n αντίγραφο

Ομαδικό παιχνίδι:πες μου κάτι για σένα: με τη βοήθεια ενός μεγάλου ζαριού, όπου κάθε πλευρά απεικονίζει και κάτι για τον εαυτό τους, τα παιδιά καλούνται να πουν το αγαπημένο τους φαγητό/χρώμα/παιχνίδι/βιβλίο/ζωάκι

273707579 317853137068491 863033938473853302 n 274169781 696948791665851 7090743251155648756 n 274003840 673594353924988 1878027500401330807 n

Εργαστήριο 7ο: Όλοι διαφορετικοί- όλοι ίσοι

Κουκλοθέατρο το Ζαμπερφίλιο(Το Ζαμπερφίλιο) ένα διαφορετικό ζώο,που ψάχνει για φίλους.

274160279 1628533347495166 1808106520315332523 n 1

 

Τι θα συνέβαινε αν μας ζητούσε να γίνει φίλος μας;Καταγραφή σε νοητικό χάρτη.

Η οικογένειά μου:εικαστική αποτύπωση:

273751115 1674152229596074 2967386271286682781 n

Βιβλίο¨Τα πάντα για την οικογένεια”.Ποια μοιάζει με τη δική μου;

9786180132748

Αφήστε μια απάντηση