Χρώματα και σχήματα παντου!

Οκτ 202516

Νηπιαγωγείο=χρώματα! Έτοιμοι? Πάμε!!

Ένα τραγούδι με χρώματα κι ενα παιχνίδι ηταν η αφόρμηση..

20251013 094942 20251013 095327 20251013 095657

Τα χρώματα απ το τραγούδι, μπήκαν στη σειρά..

20251013 113233 20251013 113242 20251013 113311 20251013 113343

κι έπειτα.. στην παλέτα των χρωμάτων!

20251013 120011 20251013 120020 20251013 120346 20251013 120348 20251013 120405

Το τραγούδι έγινε εικονόλεξο και τα παιδια εβαψαν με το κατάλληλο χρωμα τη λέξη..

20251014 100718 20251014 100726

Και συνέχισαν τις παρομοιώσεις χρωμάτων και αντικειμένων

20251014 095201 20251014 095500

Και ποια ειναι τα βασικά χρωματα? Κι αν τα μπλεξουμε μεταξύ τους, τι χρωμα θα μας δωσουν?

20251014 115930 20251014 120210 20251014 120711 20251014 120847 20251014 121027 20251014 122116

Το έκαναν και στο χαρτί!

20251015 095605 20251015 095649

Έπαιξαν και το παιχνιδι “η μαγισσα χρωματούλα” και κάποιος είπε η της μάγισσας το καπέλο μοιαζει με κύκλο! Τι ειναι αυτό? Έχουμε κι αλλα σχήματα? Αμέ..

20251016 115032 20251016 115019 20251016 115438 20251016 115558 20251016 115556

Χόρεψαν και στον κύκλο τους

Messenger creation FE005172 3C09 45D9 BB6A 908BCC94C0BC Messenger creation A3D8629B BA51 4DFF B337 47E993A66B27

Έφτιαξαν τα σχήματα με το δάκτυλό τους και το χρωμα που τους ζητούσα κάθε φορά

Messenger creation 61AC61C2 3572 46B3 9F3D 3175CF5D5AC3 Messenger creation 095CD6E4 22A0 49AF BA54 38C75BCEF807 Messenger creation DD87451F F853 4AB6 B438 3B7AAA147291

και φυσικά μαζι με την κ.Κατερίνα έβαλαν και την beebot στον κόσμο των χρωμάτων και των σχημάτων!

Θ20251016 124207 20251016 124413 20251016 123941 20251016 124043 20251016 123801

 

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χρώματα και σχήματα παντου!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων