“Η τελεία” και η Kusama!

Οκτ 20252

Αυτήν την εβδομάδα αφήσαμε λίγο τους κανόνες, τα συμβόλαια και τα υπόλοιπα και πιάσαμε την δύναμη της ενθάρρυνσης σε συνδυασμό με την Τέχνη! Αφού διάβασα στα παιδιά την “τελεία” του Peter Reynolds, πήρε το καθένα τη δική του λευκή τελεία και ζωγράφισε πάνω σε αυτήν με τον δικό του τρόπο ώσπου έγινε η δική μας τέλεια…τελεία! “Κάνε με θάρρος την αρχή, κι ό,τι βγει!”

20250929 10000720250929 10001920250929 100026

20250929 103231

Στη συνέχεια έπαιξαν ένα παιχνίδι με τελείες κι έπειτα έμαθαν τα σχήματα, αφού η τελεία μοιάζει με κύκλο.. Δημιούργησαν με τα σχήματα κι έκαναν μια ζωγραφιά καθοδηγούμενη μόνο με σχήματα!

20250929 11155020250929 11194520250929 112309

Υπάρχουν και καλλιτέχνες που ζωγραφίζουν με σχήματα όπως η Υayoi Kusama, αυτή η εξαιρετική, σύγχρονη Ιαπωνίδα καλλιτέχνης που αποτυπώνει βούλες σε σχέδια και ζωγραφιές. Τα παιδιά είδαν σε βίντεο και εικόνες έργα της και το διάσημο λευκό δωμάτιο με χρωματιστές βούλες και έτσι έφτιαξαν τον δικό τους λευκό πίνακα από βούλες..

20251001 10014920251001 10015620251001 10071220251001 105741

Ο κόσμος της Kusama μας ενέπνευσε ώστε τα παιδιά να στολίσουν τη αρχική φωνούλα του ονόματός τους με βούλες!

20251002 10053320251002 10054420251002 100550

 

 

 

 

 

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Η τελεία” και η Kusama!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων