ΑΛΚΥΟΝΗ!

Ιαν 202524

Οι μέρες είναι ηλιόλουστες κ ζεστές όλη την εβδομάδα, επομένως ήρθε η ώρα, τα παιδια να επεξεργαστούν το φαινόμενο “αλκυονίδες ημερες”. Αρχικά κατέγραψα τις απαντήσεις τους στην ερώτηση ” τι συμβαίνει και μες στον χειμώνα εμείς ζεσταινομαστε κ βγαίνουμε στην αυλή χωρίς μπουφάν?” Έχει ζέστη, τα σύννεφα έφυγαν, ο Θεός στέλνει ζέστη ήταν κάποιες από τις απαντήσεις τους. Έπειτα είπα ότι θα δουν ένα βίντεο που λέγεται ” Η Αλκυόνη και ο Κύηκας”. Αφού είδαν το βίντεο, έδειξα κάποιες εικόνες, σαν πίνακες ζωγραφικής,  από την ιστορία κ τα παιδιά προσπάθησαν να μιμηθούν  τους ήρωες στην πόζα που είχαν. Έπειτα έβαλα μια μουσική κ ζήτησα να σκεφτούν αν είναι μουσική που ταιριάζει με το κλάμα η τη χαρά τη Αλκυονης. Ήταν μουσική λύπης κ τα παιδιά περπάτησαν λυπημένα σε μια προσπάθεια ενσυναισθησης της ηρωίδας. Έπειτα το τραγουδι “Αλκυονη” με τη χαρούμενη χροιά τ έκανε τα παιδιά να χορέψουν. Έτσι χαρούμενη ήταν η Αλκυονη όταν κατάφερε να κλωσήσει τα αβγά της κ να βγουν τα μικρά της. Κ πως είναι η Αλκυονη? Τι χρώμα έχει, τι χαρακτηριστικά? Τα αποτυπωσαν κ στην συνέχεια έφτιαξαν τη δική τους Αλκυόνη. Voilá!!

20250124 121937 20250124 121850 20250124 121906 20250124 121858 20250124 123243 20250124 123339 20250124 123724 20250124 125053 20250124 125047 20250124 125059 20250124 125118

Κ μια εξαιρετικη, διαφορετική κατασκευή από την τάξη της κ.Σοφιας μας!

IMG a17a98128f4555bd9cf4cf27de7c890a V IMG de9be9b03dde14dc3830e919ade4f75b V IMG a496ebd4ec7343ca19380827604ae356 V IMG acb5f320a9f5eebc4397a231d9efe9ac V IMG 22144f16a2c5fe6a3e0b26ea40ea5f35 V IMG 976a87c5dda48a5709d3095b9a6851d3 V

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΛΚΥΟΝΗ!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων