ΧΕΛΩΝΑ ΞΗΡΑΣ

Ιαν 202521

Η προηγούμενη βδομάδα , λόγω κρύου, μας έδωσε την αφορμή να ασχοληθούμε με τα ζώα σε χειμερια νάρκη. Τα παιδιά με ρώτησαν αν κ η δική μας χελωνα, που έχουμε στην αυλή του σχολείου μας, έπεσε σε χειμερια νάρκη κ έτσι βρήκα ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τη χελωνα. Ρώτησα τι γνωρίζουν κ τι θα ήθελαν να μάθουν για τη χελωνα, τα κατέγραψα κι έπειτα είδαν βίντεο προκειμένου μα απαντήσουν τα ίδια στις απορίες τους. Στη συνέχεια κατέγραψαν τις νέες γνώσεις σε ένα φύλλο παρατηρησης κ καταγραφής! Ακόμη εμαθαν την ανατομια της χελωνας κανοντας αντιστοιχιση τα μερη του σώματος της κ τους διάβασα τον μύθο του Αισώπου “ο λαγός κ η χελωνα”. Προσπάθησαν να βάλουν σε σειρά τα γεγονότα του μύθου κ να τον αναδιηγηθουν. Έπαιξαν κ θεατρο τον μύθο. Εκαναν και το παιχνιδοτράγουδο “η στρουμπουλή χελώνα” , εμαθαν και το τραγουδι “η Ιλόνα η χελώνα”. Επίσης έφτιαξαν μια χελωνα με στάμπες φελλός κ τέλος έπαιξαν το παιχνίδι “turtlebot” όπου ένα παιδί ήταν η χελωνα ροποτ κ τα υπόλοιπα της έδιναν εντολές που να πάει ώστε να περάσει πάνω από τα γράμματα που συνθέτουν τη λέξη χελωνα!

20250121 104231 20250121 111630 20250121 111627 20250121 11094520250120 115746 20250120 115643 20250120 120017 20250120 12130220250121 12360420250121 12361920250121 12362420250121 12424220250121 12400020250121 12475420250121 12444520250122 12114920250122 12144320250122 12115720250122 12232820250122 12254520250122 12254620250122 12380220250122 124033

Ετκαιριας δοθείσης κάναμε και τη φωνούλα Χχ.

20250123 095328 20250123 095437 20250123 113539 20250123 113739 20250123 120350 20250123 120337 20250123 120332

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΕΛΩΝΑ ΞΗΡΑΣ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων