Παλιάτσος!

Μαρ 20246

Καθώς είναι ημέρες που επεξεργαζόμαστε τα συναισθήματά μας, ορμώμενη από το συναίσθημα της χαράς και της λύπης, έδειξα στα παιδια μια φωτογραφία ενός παλιάτσου. Είδαν ότι είναι λυπημένος, μιλήσαμε για την αντίθεση της φωτογραφίας καθώς όλοι συνδέουμε τον κλόουν με το γέλιο και τη χαρά. Όπως εκείνος ακριβώς έτσι κι όλοι μας κάποτε υπερισχύει το ένα συναίσθημα κ κάποτε το άλλο. Γι αυτό σκέφτηκαν τι συναίσθημα θα ήθελαν να δώσουν στον δικό τους παλιάτσο! Από Π ξεκινάει ο παλιατσος κι έτσι έπαιξαν ένα παιχνίδι με το Π όπου αν κάποιος έχανε έπιανε πυρκαγιά και πήγαινε στο πηγάδι για να τη σβήσει. Είδαν την ιστορία του  Π σε βίντεο, στόλισαν το δικό τους Π αποκριάτικα και στην συνέχεια πρόσθεσαν τον δικό τους παλιάτσο! Φυσικά χόρεψαν κι έμαθαν το τραγουδι “παλιάτσος”!

93d6ca8ba25c2be98b78d4811bd51d2d

IMG f4687496d1b2e121ed84e1f0d64b08a7 V IMG 14d89afadbb567038543bf632419471a V IMG fbb7ffc9c5f41bad0e4908183a2defb7 V IMG 23145f2137f2918bf73b59e3f12d9941 V IMG 2b76dfd32f84cbb8626aa1e4c4691035 V IMG ad9f0dc165ec4120ad9567f4ddc7eed5 V IMG 0eb68554a23f992aeb91d7b1db2c7e67 V IMG 17166d57375fc656c359ba6c1012fd2e V IMG a4b6455dddf749edd99a3e631aba3c29 V IMG 6346fa6be8adf04d57781bc68f5f7211 V IMG cd1196b6c6b4c2bcd2e7dcab55dd1609 V IMG 4d82185e3afa9377007d4e8a3f6d6129 V IMG 3456b5c96cd8fb7844fe7ec3580aba79 V

IMG 96db69c0af1cebceaf57cc7ac10f37e9 V IMG 04b8ec8b021f4e2e9396fd51d120d9e1 V IMG e26e8de33ad6e77cb5dacb18ed5b5dfd V IMG e1a0f7beb2a4459e309645ee05d1be6f V IMG 00210f561d5caaeb90a8b8bdf1a7f309 V IMG 994b7a35480cd763c014e1c99399a5fb V IMG d4200dab4c72d948000dcd3b31519dc2 V IMG 5522a3e06d10133d4832cd6cb869cece V IMG 8aa044b24e14844bb21bed520747bf41 V IMG c78f2fd531ca8d738cc78fd8cc4b74f3 V IMG f993b6f2a28c4e6d3037d3494bad9873 V IMG 21b4cdf57fda2b18616d0f458334ac71 V IMG 5db290c9ee744823a17593bbaea17682 V IMG 33175c0f1032ecd815f162ebb699a68e V IMG 8c6a62a3810305f5d0f47aad6eff6795 V 20240306 221803 20240306 221846 20240306 221928

20240306 221618 20240306 221710

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παλιάτσος!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων