Η όπως Ηφαίστειο!

Φεβ 202420

Ήρθε η ώρα για τη φωνούλα Ηη. Αφόρμηση το εργαστήρι δεξιοτήτων και το Ηφαίστειο! Τα παιδιά είδαν σε εικόνα τη φωνούλα Η που μέσα της είχε λέξεις που ξεκινούν από Η Επίσης. Έψαξαν μέσα στην τάξη να βρουν που υπάρχει η φωνούλα Η. Έπειτα με τις λέξεις από την εικόνα έφτιαξαν μια ιστορία και με την βοήθειά μου την έγραψαν στο χαρτί. Η ιστορία μας θα κοσμεί τη βιβλιοθήκη μας! Και πως μπορώ να κάνω ένα Η από μια γραμμή? Κ αν κάνω ένα Η τι μπορώ να φτιάξω με αυτό? Το αποτέλεσμα εκπληκτικό! Από σκάλες, δρόμους, δέντρα με λουλούδια μέχρι σπιτάκια πουλιών, κούνιες με παιδιά πάνω κι άλλα ωραία! Επί τη ευκαιρία κάναμε και τον αριθμό 9 καθώς η λέξη ηφαιστειο αποτελείται από 9 Φωνούλες. Παίξαμε παιχνίδια με βάση το 9 και στο τέλος προσπάθησαν να το γράψουν!

ba9e014bf20bfe5c47dbdf995a4eea54

IMG edc0544db65b3d19407efad7d37ec361 V IMG 41f4cc863e6c58c88a1d2edce740a3ee V IMG 0f1ec4f134d3fd446b142bfde35d9fbe V IMG 057cabffbd77f624a1d67e928fcd3518 VIMG e13c9141a5f6e541010cd4c3ceccf3c3 V IMG 4867e2d1a4aa04c9f3be6975dcee5a4a V IMG c06564559da35d336499d4bd73da2431 V IMG d70cb44c5cb012c54c9c3e4723c54b69 V IMG 37bfae3a9cb6e0dd343eaaf41ed200ad V

20240220 123153 20240220 123206 20240220 123229 20240220 123312 20240220 123508 20240220 12352620240220 12395020240220 12400820240220 12403220240220 12445120240220 12445820240220 12451120240220 12453420240220 12505820240220 125130

IMG ea3455f03bf13990e6d46b63625ff9e2 V

20240221 155149 20240221 155248 20240221 155322 20240221 155357 20240221 155447

IMG 67606e4f286f9a515480a52d6f752acd V IMG 6d2c292bbc05d1040e34a9c893fe1632 V

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η όπως Ηφαίστειο!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Το 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, από την κ. Σάλτα Σοφία και την κ.Καραντέλου Ελένη. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά και καλύφθηκαν φέτος από τις νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς κ. Σάλτα Αικατερίνη που αναλαμβάνει το Τμήμα Ένταξης (ΤΕ) και την κ. Παζαρλή Σίσσυ.

    Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.

    Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.

    Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.

    20231003 165222 20231003 165226 20231003 165243 20231003 165305 20231003 165316 20231003 165324 20231003 165427 20231003 165446



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων