2ο εργαστήριο δεξιοτήτων και σειρά έχουν οι φυσικές καταστροφές! Τα παιδιά ξεφύλλισαν βιβλία αφού πρώτα είπαν τις ιδέες τους για τις φυσικές καταστροφές. Έπειτα ζωγραφισαν τις φυσικές καταστροφές. Μεγαλύτερο ηταν το ενδιαφέρον τους για το ηφαίστειο κι από αυτό ξεκινήσαμε.
Είδαν βίντεο, έπαιξαν memory με ηφαίστεια, έφτιαξαν το δικό τους ηφαίστειο με την τεχνική του φυσήματος με καλαμάκι, έκαναν λαβύρινθο, προετοιμασία για το πείραμα, κατέγραψαν τις παρατηρήσεις τους, έπαιξαν επιτραπέζιο που το έφερε ο Γιώργος μας απ το σπίτι του “το πάτωμα είναι λάβα”, έμαθαν το τραγούδι “λάβα μου” της Πρωτοψάλτη.
2ος σταθμος ο σεισμός!!!! Τι είναι? Πώς γίνεται? Γιατί? Και πληροφορίες έψαξαν στα βιβλία και παρακολούθησαν βίντεο και κατέγραψαν τα βήματα που κάνουμε πριν κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό και άσκηση σεισμού έκαναν και θεατρικό έπαιξαν καλώντας κάθε φορά την αρμόδια υπηρεσία και τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης έμαθαν..
3ος σταθμός, τσουνάμι και πλημμύρες! Κάναμε ένα πείραμα, είδαν βίντεο με πληροφορίες, έφτιαξαν το δικό τους τσουνάμι με την τεχνική της ένωσης χρωμάτων, έπαιξαν ένα παιχνίδι “το τσουνάμι μην σε πιασει”.
4ος σταθμος βροχές και καταιγίδες! Τα παιδιά έγιναν σταγόνα που ταξίδεψε κάνοντας τον κύκλο του νερού, έμαθαν πως φτιάχνεται ένα σύννεφο και πως πέφτει η βροχή κάνοντας ένα πείραμα, έφτιαξαν τη δική τους καταιγιδα, έμαθαν από τη μυθολογία το Θεό Διά που κρατούσε κεραυνό και έπαιξαν το παιχνίδι “κεραυνός”!
Η κακοκαιρία φέρνει και ανεμοστροβιλο κάποιες φορές! Φυσικά τα πειράματα έχουν την τιμητική τους σε αυτό το εργαστήριο. Βάζο, νερό, σαπούνι, μικρές πούλιες κι ένα κουτάλι κι έτοιμος ο ανεμοστροβιλος. Τα παιδιά κατέγραψαν παρατηρήσεις, δοκίμασαν μόνα τους το πειραμα, έμαθαν πληροφορίες κι έπαιξαν το παιχνίδι του ανεμοστροβιλου!
Τελευταίος μας σταθμός η πυρκαγιά! Πώς προκαλείται? Γνώρισαν την πυρκαγιά μέσα από την τέχνη, συναισθανθηκαν τα πλάσματα της φύσης που υποφέρουν από τις καταστροφικές πυρκαγιές κι έκαναν αναπαράσταση των έργων τέχνης. Γιατί εξαπλώνεται η πυρκαγιά? Το πείραμα μας το “είπε” Η πυρκαγιά έχει καλύτερο φίλο το οξυγόνο. Αν όμως της πάρουμε το οξυγόνο? Τότε σβήνει. Και τι κάνουμε σε περίπτωση πυρκαγιάς? Τα παιδιά έκαναν άσκηση πυρασφάλειας, έμαθαν πως λειτουργεί ο πυροσβεστήρες, έφτιαξαν φωτια, έγιναν πυροσβέστες και την έσβησαν επιχειρώντας ως ομάδα διάσωσης πυροσβεστικής υπηρεσίας!










































































































































































Πρόσφατα σχόλια