Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Στην τάξη μας γνωρίσαμε την Κυρά Σαρακοστή!
Όλοι μαζί φτιάξαμε τη δική μας Κυρά Σαρακοστή με απλά υλικά: αλεύρι και νερό. Ζυμώσαμε, παίξαμε με το ζυμαράκι και δημιουργήσαμε τη μορφή της με πολλή χαρά!
Η Κυρά Σαρακοστή έχει επτά ποδαράκια και κάθε εβδομάδα κόβουμε ένα, μετρώντας έτσι τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα. Μια όμορφη παράδοση που μας βοηθά να περιμένουμε το Πάσχα με χαρά!































































































































