Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (2 Απριλίου) 📚
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών και των ιστοριών.
Τα παιδιά έφεραν στο σχολείο τα αγαπημένα τους βιβλία, τα διαβάσαμε, συζητήσαμε για τους ήρωες και εκφράσαμε τα συναισθήματά μας μέσα από ζωγραφιές και δημιουργικές δραστηριότητες.
Τα παιδιά ανακάλυψαν πως τα βιβλία ανοίγουν παράθυρα στη γνώση, στη φαντασία και στη δημιουργία.
Με αγάπη για το διάβασμα, συνεχίζουμε να καλλιεργούμε μικρούς αναγνώστες με μεγάλη φαντασία! 🌟




































