Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο πρόσωπο της ζωής μας. Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τη μαμά, για όλα όσα μας προσφέρει καθημερινά και για τα συναισθήματα που μας γεμίζει η παρουσία της. Τα παιδιά εξέφρασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο τι σημαίνει «μαμά». Μιλήσαμε για την αγάπη, τη φροντίδα, την ασφάλεια, την αποδοχή και την προστασία που νιώθουμε κοντά της. Για τις αγκαλιές που μας ηρεμούν, τα γλυκά λόγια που μας δίνουν δύναμη και το χαμόγελο που μας κάνει να αισθανόμαστε πως όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα. Μέσα από συζητήσεις, παραμύθια και δημιουργικές δραστηριότητες, καταλάβαμε πως κάθε μαμά είναι μοναδική και πολύτιμη. Έτσι, θελήσαμε κι εμείς να της δείξουμε πόσο την αγαπάμε! Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και φαντασία δημιουργήσαμε τις δικές μας κατασκευές. Μικρά έργα φτιαγμένα με τα χεράκια μας, γεμάτα χρώματα, καρδιές και τρυφερά μηνύματα. Κάθε δημιουργία έκρυβε μέσα της αγάπη, ευγνωμοσύνη και μια μεγάλη παιδική αγκαλιά για τις μανούλες μας.
Ευχόμαστε χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες, που με την αγάπη και τη φροντίδα τους φωτίζουν κάθε παιδική καρδιά!


