Στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας κατά την σχολική χρονιά 2023-2024 εκπονεί τα κάτωθι εργαστήρια δραστηριοτήτων:
Θεματικός άξονας: Ζω καλύτερα- Ευ ζειν – Ψυχική Υγεία
Τίτλος εργαστηρίων: “Είμαι Εγώ – είμαι μοναδικός”
Στόχοι: Γνωριμία και αναγνώριση συναισθημάτων, θετική σκέψη και στάση ζωής, δεξιότητες ενίσχυσης της αυτοεικόνας, της ψυχικής ανθεκτικότητας, αποδοχή ετερότητας/διαφορετικότητας, καλλιέργεια αλληλεγγύης
Θεματικός άξονας: Φροντίζω το περιβάλλον –
Τίτλος εργαστηρίων : “Βλέποντας μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου”
Στόχοι:
Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα. Γνωριμία με την σχέση αλληλεξάρτησης ανθρώπου με τα άλλα έμβια όντα του πλανήτη, δικαιώματα και προστασία των ζώων, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, υπευθυνότητας.
Θεματικός άξονας: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος εργαστηρίων: “Αξίες στην εκπαίδευση”
Στόχοι: Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύσουν τη αναγνώριση και θα ωθήσουν στη δράση για καλλιέργεια αξιών όπως η ειρήνη, η ισοτιμία, η αλληλεγγύη, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η κοινωνική ευθύνη.
Θεματικός άξονας: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Γνωριμία με τα επαγγέλματα
Τίτλος εργαστηρίων: “Σκάκι και φαντασία”
Στόχοι: καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, ρουτίνες του νου, κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων, δεξιότητες κατασκευών
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στα εργαστήρια:
Καδέρογλου Ευθαλία (τμήμα Α’ Παιδιατρικής )
Πυργιώτη Ευγενία (τμήμα Παιδοογκολογικού)
Γιόρτσιου Σοφία (τμήμα Γ’ Παιδιατρικής)
Στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας κατά την σχολική χρονιά 2022-2023 εκπονεί τα κάτωθι εργαστήρια δραστηριοτήτων:
Θεματικός άξονας: Ζω καλύτερα- Ευ ζειν – Ψυχική Υγεία
Τίτλος εργαστηρίων: “Το τραγούδι της χαράς”
Στόχοι: Γνωριμία και αναγνώριση συναισθημάτων, θετική σκέψη και στάση ζωής, δεξιότητες ψυχικής ανθεκτικότητας
Θεματικός άξονας: Φροντίζω το περιβάλλον –
Τίτλος εργαστηρίων : “Τα δικαιώματα των ζώων”
Στόχοι:
Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα. Γνωριμία με την σχέση αλληλεξάρτησης ανθρώπου με τα άλλα έμβια όντα του πλανήτη, δικαιώματα και προστασία των ζώων.
Θεματικός άξονας: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος εργαστηρίων: “Τα δικαιώματα του παιδιού”
Στόχοι: Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύσουν τη αναγνώριση και θα ωθήσουν στη δράση για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού.
Θεματικός άξονας: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Γνωριμία με τα επαγγέλματα
Τίτλος εργαστηρίων: “Τα επαγγέλματα μέσα σε ένα νοσηλευτικό ίδρυμα”
Στόχοι: καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού, χρήση multimedia.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στα εργαστήρια:
Καδέρογλου Ευθαλία (τμήμα Α’ Παιδιατρικής )
Τσακιρίδου Βασιλική (τμήμα Παιδοογκολογικού)
Γιόρτσιου Σοφία (τμήμα Γ’ Παιδιατρικής)
Ψωμά Σταματία (τμήμα Παιδοχειρουργικής)
Στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος το σχολείο μας κατά την σχολική χρονιά 2021-2022 εκπονεί τα κάτωθι εργαστήρια δραστηριοτήτων:
Θεματικός άξονας: Ζω καλύτερα- Ευ ζειν – Ψυχική Υγεία
Τίτλος εργαστηρίων: “Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου”
Στόχοι: Γνωριμία και αναγνώριση συναισθημάτων, τρόπων διαχείρισης προκλήσεων και της σημασίας τους στη
ζωή.
Θεματικός άξονας: Φροντίζω το περιβάλλον – Φυσικές καταστροφές
Τίτλος εργαστηρίων : “Ο πλανήτης νοσεί”
Στόχοι:
Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα. Γνωριμία με τις κυριότερες πιθανές φυσικές καταστροφές, και τους
τρόπους προστασίας
Θεματικός άξονας: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Ανθρώπινα δικαιώματα και Συμπερίληψη – Διαφορετικότητα
Τίτλος εργαστηρίων: “Όλοι εμείς”
Στόχοι: Καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύσουν τη συνεργασία και
το κλίμα αλληλοσεβασμού.
Θεματικός άξονας: Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Γνωριμία με τα επαγγέλματα
Τίτλος εργαστηρίων: “Ποιοι είναι οι άνθρωποι που εργάζονται σε νοσηλευτικό ίδρυμα;
Στόχοι: καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα, δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού, χρήση multimedia.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στα εργαστήρια:
Καδέρογλου Ευθαλία (τμήμα Α’ Παιδιατρικής και θάλαμος Παιδοχειρουργικής)
Βλάχου Μαρία (τμήμα Παιδοογκολογικού)
Γιόρτσιου Σοφία (τμήμα Γ’ Παιδιατρικής και θάλαμος Παιδοχειρουργικής)