Καλώς ήρθες Φλεβάρη – Κουτσοφλέβαρε! Καλό μήνα!
Καλό μήνα! Καλώς τον τελευταίο μήνα του χειμώνα και τον 2ο μήνα του χρόνου! Πρώτα πρώτα τον βρήκαμε στο ημερολόγιο μας και τον φτιάξαμε σε παιχνίδι αναγραμματισμού. Στη συνέχεια ακούσαμε και το μύθο που εξηγεί γιατί είναι κουτσός έχει δηλαδή 28 μέρες αντί για 30 που έχουν οι μήνες!Απαντήσαμε σε ερωτήσεις στον διαδραστικό πίνακα!



































































































































