5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΛΟΥ

5ο ΓΕΛ ΒΟΛΟΥ ΤΗΛ. 2421042698 email: mail@5lyk-volou.mag.sch.gr

  • you’R Nature you ‘R Future

    Instagram

    #yournatureyourfuture

  • Τα Νέα…του 5ου

    Press Five

    Welcome! ..... Καλώς ήρθατε!

  • Μένουμε Ασφαλείς – Μαθαίνουμε Ασφαλείς

    Αντίσταση στον CoVID-19

    Αντισταθείτε στον CoVID-19 με οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων

Erasmus+ 2022-2025

Erasmus Logo

Επίσημος δικτυακός τόπος Erasmus+

Project Name: you ‘R Nature you ‘R Future (η Φύση ,το Μέλλον σας)

 Διάρκεια: 2022-2025

Flag of Italy Italy Lithuania Romania Turkey Greece
IIS “Raffaello” Urbino
Istituto d’Istruzione Superiore
e l’Agenzia FORTES Impresa Sociale Srl – Vicenza – Italia Δράσεις στο: Siauliu Stasio Salkauskio gimnazija – Siauliai – Lithuania Liceul “Voltaire” – Craiova – Romania Elazığ Anadolu Lisesi – Elazığ – Turkiye 5ο Γενικό Λύκειο Βόλου

Σύντομη  περιγραφή του προγράμματος:

Διάρκεια: 3 χρόνια (2022-2025)

Συντονίστρια χώρα: Ιταλία

Εταίροι: Ελλάδα, Λιθουανία, Ρουμανία, Τουρκία

Κάθε συμμετέχον σχολείο, θα προωθήσει σημαντικά τη συνεργασία όλων των μαθητών βοηθώντας την προσωπική και κοινωνική τους ικανότητα (ικανότητα μάθησης για παρακολούθηση ενός προγράμματος Δράσης-Πληροφόρησης). Μαθαίνοντας , εντοπίζουν τα περιβαλλοντικά προβλήματα της περιοχής τους. Αναζητούν πληροφορίες και κατασκευάζουν τους δικούς τους γνωστικούς χάρτες (λειτουργική ικανότητα αλφαβητισμού). Με ευρήματα και ιδέες, επικοινωνούν αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους μέσων ενημέρωσης (λειτουργικός γραμματισμός, κοινωνική και αστική ικανότητα στην ιδιότητα του πολίτη, ψηφιακή επάρκεια). Όποτε είναι απαραίτητο, έρχονται σε επικοινωνία με τοπικούς φορείς ενημέρωσης, γραφεία τύπου του δήμου, κ.α.

Τρία θέματα που θα μελετήσουμε κατά τη διάρκεια του έργου:

  • Επικοινωνία-βελτίωση γλωσσικών και ψηφιακών δεξιοτήτων, ανταλλαγή εμπειριών
  • Πράσινες δεξιότητες
  • Περιβάλλον και κλιματική αλλαγή

Στόχος του έργου:
Πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του περιβάλλοντος. Η ενσυναίσθηση πρέπει να γίνει η πρακτική της ύπαρξης στην παρουσία, στο εδώ και τώρα, αλλά και σε βάθος χρόνου, δημιουργώντας αλληλεγγύη και υπευθυνότητα απέναντι στους άλλους, στο περιβάλλον και στο μέλλον για τις επόμενες γενιές. Τα σχολεία πρέπει να καθοδηγούν τους νέους να βρουν δύναμη στην ευθραυστότητά τους και να στραφούν με ενσυναίσθηση για τον κόσμο γύρω μας. Η πρακτική της αλληλεγγύης, η ευαισθητοποίηση, ο σεβασμός στους κανόνες για το κοινό καλό μπορούν να γίνουν αξίες και πρακτικές της καθημερινότητάς μας ως πολίτες και να μας δείξουν το δρόμο για αλληλεπίδραση με τους άλλους και με το περιβάλλον του οποίου αποτελούμε μέρος.

Οι μαθητές που θα συμμετέχουν στην Έρευνα-Δράση, ως μεθοδολογικό πλαίσιο του έργου, θα στοχεύουν στην επίτευξη καλών πρακτικών στο σχολείο μέσω της διδακτικής προσέγγισης. Αυτές οι καλές πρακτικές θα αναμειχθούν με εκπαιδευτικές πτυχές σε δράσεις του Αυριανού Ενεργού Πολίτη. Ο τελικός στόχος κάθε κινητικότητας είναι η σύνταξη δημοσιογραφικού ρεπορτάζ για το επιλεγμένο θέμα σε διάφορα μέσα (δικτυακά μέσα, τοπικές εφημερίδες, σχολική εφημερίδα κ.λπ.) και σχετίζεται με συνέντευξη Τύπου. Οι δράσεις αποκατάστασης της φύσης θα συμπεριλάβουν φύτευση δέντρων, καθαρισμό πάρκων ή δασών, εθελοντισμός ,καταφύγια ζώων, κ.α.