Δεν βρέθηκε κάτι σε αυτό το URL. Γιατί δεν χρησιμοποιείτε την αναζήτηση;
Εναλλακτικά διαβάστε κάποιο από τα πρόσφατα άρθρα μας
- «Συμπεράσματα από τη μελέτη των αγιολογικών κειμένων» της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού, Δ/ντριας 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων.
- «Σκέψεις για τα κριτήρια της ιστορικής έρευνας, ανάλυσης και ερμηνείας» Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός (κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.) , Δ/ντρια 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων.
- «Παιδαγωγική. Το σχολείο εργασίας: Φιλοσοφία, στόχοι και επιδράσεις», Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού, Δ/ντριας 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων.
- «Η ενδοσχολική επιμόρφωση ως δυναμική-εξελικτική παράμετρος στη σχολική κοινότητα», Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων
- “Ξεπροβοδίζοντας στη ζωή τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου του 5ου ΓΕΛ Τρικάλων Σχολικού Έτους 2022-2023” Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
- 5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Υλοποίηση ενδεικτικών διδασκαλιών διδακτικού έτους 2022-2023
- Δημιουργικές Εργασίες στη Φιλοσοφία και στα Αρχαία Ελληνικά, διδάσκουσα καθηγήτρια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
- “Εκπαιδευτικό Υλικό (κείμενα από το διαδίκτυο, ιστορικές πηγές, απομνημονεύματα, ποίηση) για την έννοια και τη σημασία των Εμφυλίων Πολέμων στη διαχρονία τους” Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη, φιλολόγου-ιστορικού (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.), Δ/ντριας 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων.
- Eκμάθηση τεχνικών μελέτης
- “Το σχολείο του μέλλοντος”, Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
- Κανονισμός λειτουργίας Σχολικής Βιβλιοθήκης 5ου ΓΕΛ Τρικάλων, Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 5ου ΓΕΛ Τρικάλων
- Δημιουργία Σχολικής Βιβλιοθήκης στο 5ο ΓΕΛ Τρικάλων, Σχολικό Έτος 2022-2023. (Δ/ντρια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός)