5ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Ένα σχολείο αλλιώτικο από τα άλλα!

Συχνές ερωτήσεις

Στη σελίδα αυτή έχουμε συγκεντρώσει ερωτήματα που συχνά υποβάλλουν οι μαθητές, σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα, τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου, τα δικαιώματά τους, το εκπαιδευτικό νομοθετικό πλαίσιο κλπ. Σκοπός μας είναι να απαντηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες απορίες!

Αν έχετε απορίες που δεν καλύπτονται από τη σελίδα αυτή, μπορείτε να υποβάλετε την ερώτησή σας στο σχολείο μας πατώντας  εδώ, και η απάντηση θα δημοσιευθεί σύντομα.

Επίσης χρήσιμες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε κάνοντας click στην παρακάτω εικόνα:

 

Πως προάγομαι από την Α τάξη στην Β;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής: Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί:

α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και

β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της «Ελληνικής γλώσσας» (Αρχαία, Νέα, Έκθεση) και των «Μαθηματικών»(Άλγεβρα, Γεωμετρία) τουλάχιστον δέκα (10) και Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα.

Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση α` του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση.

Όταν πληροί την προϋπόθεση α’ και δεν πληροί την προϋπόθεση β` του προηγούμενου εδαφίου, κατά μάθημα ή μαθήματα, παραπέμπεται σε επανεξέταση στο μάθημα (ή στα μαθήματα) ή στον κλάδο (ή στους κλάδους) τον οποίο υστέρησε

Επίσης:

«Όταν μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», ο μαθητής δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέμπεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.

Πως προάγομαι από την Β Τάξη στην Γ;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής:

«Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί:

α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και

β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της «Ελληνικής γλώσσας», των «Μαθηματικών» και σε καθένα από τα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού τουλάχιστον δέκα (10), καθώς και τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα.

Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση α` του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση.

Όταν πληροί την προϋπόθεση α’ και δεν πληροί την προϋπόθεση β` του προηγούμενου εδαφίου κατά μάθημα ή μαθήματα παραπέμπεται σε επανεξέταση στο μάθημα (ή στα μαθήματα) ή στον κλάδο (ή στους κλάδους) τον οποίο υστέρησε και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.».

2. Τι ισχύει για τις απουσίες στο Γενικό Λύκειο;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής:

Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση στην περίπτωση κατά την οποία:

  • Το σύνολο των απουσιών του μαθητή, που σημειώθηκε κατά το λήγον διδακτικό έτος, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50), ανεξάρτητα από τους λόγους πραγματοποίησής τους.
  • Το σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται, σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 485/83 (ΦΕΚ 184 τ.Α΄). Κατ’ εξαίρεση, ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε Σχολείου με ειδική πράξη του χαρακτηρίζει ως επαρκή τη φοίτηση μαθητή που σημείωσε από εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εξήντα τέσσερις (115-164) απουσίες, υπό την προϋπόθεση ότι όλες οι απουσίες πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες και οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται σύμφωνα με τα παραπάνω, και η επίδοσή του κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική. Ως ιδιαίτερα ικανοποιητική κρίνεται στην προκειμένη περίπτωση η επίδοση του μαθητή, όταν ο γενικός μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας (Γ.Μ.Ο), όπως προκύπτει από το άθροισμα των Μ.Ο. των δύο τετραμηνιαίων βαθμών στο Λύκειο, διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι τουλάχιστον δεκαπέντε (15) πλήρες και η διαγωγή του κοσμιωτάτη.
  • Συντρέχουν οι όροι που αναφέρονται στην παρ. 6, εδ. δ, του άρθρου 1 του Π.Δ. 294/1980.

Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής, προσέρχονται κανονικά στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.

Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή που σημείωσε πάνω από πενήντα (50) απουσίες και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν. Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής, είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.

3. Ποιός μπορεί να δικαιολογήσει τις απουσίες μου;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής:

Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το Σχολείο περισσότερο από δύο μέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη μέρα από την επιστροφή του μαθητή στο Σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή σχολιατρικής υπηρεσίας ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δε γίνεται δεκτό. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο (2) ημερών, λόγω ασθενείας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί και ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα μέρες το πολύ μετά την επάνοδο του μαθητή στο Σχολείο. Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει τις απουσίες το πολύ δέκα ημερών (10) αθροιστικά για όλο το έτος.

4. Τι είναι οι κατευθύνσεις και απο ποιά μαθήματα αποτελούνται;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής:

Οι κατευθύνσεις επιλέγονται υποχρεωτικά στην Β & Γ τάξη και είναι τρεις:

Θεωρητική, Θετική, Τεχνολογική

Τα μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης είναι:

στην Β τάξη:

Θεωρητική: Αρχαία, Λατινικά, Φιλοσοφία

Θετική: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία

Τεχνολογική: Μαθηματικά, Φυσική, Τεχνολογία Επικοινωνιών

στην Γ τάξη:

Θεωρητική: Αρχαία, Λατινικά, Ιστορία, Λογοτεχνία

Θετική: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία

Τεχνολογική: Μαθηματικά, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών, Αρχές οργάνωσης & διοιίκησης επιχειρήσεων.

5. Μπορώ να αλλάξω κατεύθυνση στην Γ τάξη και να επιλέξω διαφορετική από αυτήν που ήμουν στην Β;

Μέχρι το 2014 ισχύουν τα εξής:

ναι είναι επιτρεπτό. Όμως αυτό μπορεί να γίνει μέχρι προκαθορισμένη ημερομηνία που ορίζεται κάθε χρόνο και είναι μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη.

6. Θέλω να ενημερωθώ για τις πανελλήνιες, για το σύστημα, τις σχολές, τα πεδία, τις βάσεις κλπ

Αναλυτική ενημέρωση για τις πανελλήνιες θα βρείτε στην ενότητα «Πανελλήνιες» της ιστοσελίδας του σχολείου μας, εδώ

7. Πως μπορώ να μάθω πληροφορίες για το περιεχόμενο του κάθε μαθήματος (επιλογής, κατευθύνσεων, γενικής παιδείας), ώστε να διευκολυνθώ στις επιλογές μου;

επέλεξε κατάλληλα έναν από τους παρακάτω συνδέσμους και στη συνέχεια κάνε click στο μάθημα που σε ενδιαφέρει: (ενδέχεται οι σύνδεσμοι να μην είναι ενημερωμένοι)

ή συζήτησε με τον υπεύθυνο καθηγητή που διδάσκει το αντίστοιχο μάθημα στο σχολείο σου.

____________________________________________________________

 

Είσοδος στη ραδιοφωνική εκπομπή του σχολείου:

Είσοδος στη ραδιοφωνική εκπομπή του σχολείου:

Ραδιοφωνικό Spot εκπομπής

Αρχείο

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εικονική περιήγηση


αυλή|τάξη | Θέα | αμφιθέατρο

Μετάφραση

To σχολείο μας στη Βουλή!

5o ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ευ. Ναπολέοντος 12, Κέρκυρα,
T.K. 49100
τηλ. 26610 41841
fax: 26610 34413
mail@5lyk-kerkyr.ker.sch.gr
Φόρμα επικοινωνίας

Σχεδιασμός ιστοσελίδας: Φαγογένης Βασίλης
(Μαθηματικός, 5ο ΓΕΛ Κέρκυρας)
Ιούλιος 2012

Ψηφοφορία

Ψηφοφορία

Σας αρέσει το site του σχολείου μας;

Ημερολόγιο

Εορτολόγιο

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

RSS Σαν Σήμερα .gr – Πρωτοσέλιδο

  • Η ιστορία του Τσάμπιονς Λιγκ
    Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι η σπουδαιότερη διασυλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη, που προσφέρει κύρος στους ποδοσφαιριστές και παχυλά έσοδα στις ομάδες.
  • 10 εφευρέσεις που δεν απέφεραν τίποτα στους δημιουργούς τους
    Ο κατάλογος περιλαμβάνει 10 εφευρέτες, με πασίγνωστες δημιουργίες (χρήσιμες, αλλά και καταστροφικές για τον άνθρωπο), που όμως για διαφόρους λόγους δεν αποκόμισαν οφέλη από την εφεύρεση τους.
  • Η ιστορία του Άγιαξ
    Ποδοσφαιρικό σωματείο του Άμστερνταμ, με πληθώρα περγαμηνών, τόσο στην Ολλανδία, όσο και στην Ευρώπη. Είναι η κορυφαία ομάδα στη χώρα της τουλίπας και μία από τις σπουδαιότερες παγκοσμίως...
  • Γιομ Κιπούρ
    Μία από τις ιερότερες θρησκευτικές γιορτές των Εβραίων, η Ημέρα του Εξιλασμού στα ελληνικά.
  • Κουρτ Ζάντερλινγκ
    Γερμανός διευθυντής ορχήστρας, από τους κορυφαίους του 20ου αιώνα. Γεννήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 1912 και ξεχώρισε για τις ερμηνείες έργων των Μπετόβεν, Μπραμς, Σιμπέλιους και Σοστακόβιτς.
  • Κέρεν
    Μουσικό έργο για σόλο τρομπόνι του Ιάνη Ξενάκη, το μοναδικό που συνέθεσε ο σπουδαίος Έλληνας συνθέτης για σόλο πνευστό όργανο. Πρωτοπαρουσίασε στις 19 Σεπτεμβρίου του 1986...
  • Αμάλια Ερνάντες
    Διακεκριμένη μεξικανίδα χορεύτρια, χορογράφος και παιδαγωγός, που ειδικεύτηκε στη μελέτη των μεξικάνικων χορών και του μεξικάνικου φολκλόρ.
  • Εμίλ Ζάτοπεκ
    Αθλητής - θρύλος των δρόμων αντοχής, ο επονομαζόμενος «άνθρωπος - ατμομηχανή». Κατέκτησε τέσσερα χρυσά ολυμπιακά μετάλλια και ένα αργυρό με τα χρώματα της Τσεχοσλοβακίας και δημιούργησε 18 παγκόσμια ρεκόρ.
  • Ένωσις Κέντρου
    Κομματισμός σχηματισμός, που δέσποσε στα πολιτικά πράγματα της Ελλάδας την δεκαετία του 1960 και μέχρι την επιβολή της Δικτατορίας. Ιδρύθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 1961...
  • Κώστας Γεωργάκης
    Φοιτητής της Γεωλογίας από την Κέρκυρα, που αυτοπυρπολήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 1970 στη Γένοβα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το στρατιωτικό καθεστώς της Ελλάδας.
  • Μαρίνος Μητραλέξης
    Αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας, που έγραψε ιστορία κατά τη διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου, με τον εμβολισμό και την κατάρριψη εχθρικού αεροπλάνου.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Σκακιστική άσκηση



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων